Spring naar bijdragen

Cito Equation


Team PLHagen

Aanbevolen berichten

Sorry TT je zal geheel gelijk hebben, er zal vast wel een verdwaalde zonderling rondlopen die uit principe wel eens bij een schoonmaak aktie van een ander dan geocaching gerelateerde (dus puntjesloos) organisatie is geweest.

De ervaring die ik heb bij (Bijna)(altijd een veiligheid inbouwen anders komt er weer zo een figuur die zegt "niet bij alle, niet over 1 kam scheren") alle cito's waar ik ben geweest zegt mij wat anders.

 

Barny

 

 

En weer zit ik me af te vragen welke mensen er nu weer allemaal een andere hobby MOETTEN gaan zoeken,

Ik kan het gelukkig niet zijn. ik heb namelijk al een heel andere hobby dan zooi opzoeken waar de honden het nog net niet hebben ondergezeken http://coord.info/GLDM0MRZ

Alles voor het "puntje"!

#gatver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sorry TT je zal geheel gelijk hebben, er zal vast wel een verdwaalde zonderling rondlopen die uit principe wel eens bij een schoonmaak aktie van een ander dan geocaching gerelateerde (dus puntjesloos) organisatie is geweest.

De ervaring die ik heb bij (Bijna)(altijd een veiligheid inbouwen anders komt er weer zo een figuur die zegt "niet bij alle, niet over 1 kam scheren") alle cito's waar ik ben geweest zegt mij wat anders.

 

Barny

 

 

Waarom bezoek jij in vredesnaam CITO events als je toch al niet van plan bent om mee te helpen en alleen je plezier (lees ergernis) denkt te kunnen onttrekken aan het aanschouwen van je mede-cachers, die in jouw ogen hetzelfde doen als jij.... namelijk niks!

 

Jij leidt aan een ernstige vorm van cachersmasochisme. :-).... Of misschien leid je er niet onder, maar geniet je ervan....? Tja.

 

Ik blijf roepen, dat iedereen op zijn of haar manier wel plezier beleeft aan het geocachen.... Toch? :-) :-) Jij bewijst mijn gelijk!!

bewerkt door Team Tabak
  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet wel eens van dat soort reclames. Dan zie je een schip midden op zee met een matroos die hevig staat te trekken aan een tros (bij de marine moet je zijn).

Barny, wat ben je daar in vredesnaam aan het doen?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...