barny Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Sorry TT je zal geheel gelijk hebben, er zal vast wel een verdwaalde zonderling rondlopen die uit principe wel eens bij een schoonmaak aktie van een ander dan geocaching gerelateerde (dus puntjesloos) organisatie is geweest. De ervaring die ik heb bij (Bijna)(altijd een veiligheid inbouwen anders komt er weer zo een figuur die zegt "niet bij alle, niet over 1 kam scheren") alle cito's waar ik ben geweest zegt mij wat anders. Barny En weer zit ik me af te vragen welke mensen er nu weer allemaal een andere hobby MOETTEN gaan zoeken, Ik kan het gelukkig niet zijn. ik heb namelijk al een heel andere hobby dan zooi opzoeken waar de honden het nog net niet hebben ondergezeken http://coord.info/GLDM0MRZ Alles voor het "puntje"! #gatver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 (bewerkt) Sorry TT je zal geheel gelijk hebben, er zal vast wel een verdwaalde zonderling rondlopen die uit principe wel eens bij een schoonmaak aktie van een ander dan geocaching gerelateerde (dus puntjesloos) organisatie is geweest. De ervaring die ik heb bij (Bijna)(altijd een veiligheid inbouwen anders komt er weer zo een figuur die zegt "niet bij alle, niet over 1 kam scheren") alle cito's waar ik ben geweest zegt mij wat anders. Barny Waarom bezoek jij in vredesnaam CITO events als je toch al niet van plan bent om mee te helpen en alleen je plezier (lees ergernis) denkt te kunnen onttrekken aan het aanschouwen van je mede-cachers, die in jouw ogen hetzelfde doen als jij.... namelijk niks! Jij leidt aan een ernstige vorm van cachersmasochisme. :-).... Of misschien leid je er niet onder, maar geniet je ervan....? Tja. Ik blijf roepen, dat iedereen op zijn of haar manier wel plezier beleeft aan het geocachen.... Toch? :-) :-) Jij bewijst mijn gelijk!! 22 maart 2014 bewerkt door Team Tabak 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Ho Ho TT niet altijd (niet alles over 1 kan scheren) kom ik om te genieten van andermans zwoegen Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Haha... Kijk Barny, dat geeft toch weer een plezierig vervolg aan deze dag..... Hulde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Haha, zo zie ik het graag Barny! Vorige week heb ik ook een CITO-event bezocht. Heerlijk weer, een ochtendje wilgen knotten. Het resultaat bracht een lach op ieders gezicht. Smaakt naar meer. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Je ziet wel eens van dat soort reclames. Dan zie je een schip midden op zee met een matroos die hevig staat te trekken aan een tros (bij de marine moet je zijn). Barny, wat ben je daar in vredesnaam aan het doen? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 maart 2014 Share Geplaatst 22 maart 2014 Niets. Hij poseert slechts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden