mlsn1975 Geplaatst 21 februari 2014 Geplaatst 21 februari 2014 (bewerkt) Ben ik de enige die er last van heeft? Het binnenhalen van een PQ via gsak gaat ook heel langzaam. Ik heb gewoon een eenvoudig internetabonnement bij xs4all en gebruik over het algemeen chrome. Tracing route to www.geocaching.com [63.251.163.200] over a maximum of 30 hops: 1 2 ms 1 ms 1 ms fritz.box [192.168.178.1] 2 25 ms 22 ms 21 ms lo1.dr9.d12.xs4all.net [194.109.5.203] 3 22 ms 21 ms 22 ms 1319.ae3.xr3.3d12.xs4all.net [194.109.7.73] 4 21 ms 21 ms 22 ms 0.ge-1-2-0.xr1.sara.xs4all.net [194.109.5.6] 5 21 ms 47 ms 22 ms er1.ams1.nl.above.net [195.69.144.122] 6 * 22 ms * ae3.cr1.ams5.nl.above.net [64.125.32.94] 7 151 ms 103 ms 103 ms xe-0-2-0.cr2.lga5.us.above.net [64.125.27.185] 8 120 ms 120 ms 122 ms ae6.cr2.ord2.us.above.net [64.125.24.30] 9 120 ms 120 ms 120 ms ae5.cr1.ord2.us.above.net [64.125.28.233] 10 165 ms 165 ms 165 ms ae2.mpr1.sea1.us.above.net [64.125.20.69] 11 166 ms 166 ms 166 ms 208.185.125.106.IPYX-072053-008-ZYO.above.net [2 08.185.125.106] 12 167 ms 166 ms 165 ms border8.po1-40g-bbnet1.sef.pnap.net [63.251.160. 18] 13 159 ms 159 ms 158 ms www.geocaching.com [63.251.163.200] Trace complete. Pinging www.geocaching.com [63.251.163.200] with 32 bytes of data: Reply from 63.251.163.200: bytes=32 time=159ms TTL=242 Reply from 63.251.163.200: bytes=32 time=158ms TTL=242 Reply from 63.251.163.200: bytes=32 time=158ms TTL=242 Reply from 63.251.163.200: bytes=32 time=158ms TTL=242 Ping statistics for 63.251.163.200: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 158ms, Maximum = 159ms, Average = 158ms 21 februari 2014 bewerkt door mlsn1975
DanPan Geplaatst 22 februari 2014 Geplaatst 22 februari 2014 (bewerkt) Er was een storing van de hardware, mss was dit de oorzaak. We had a hardware failure that has now been corrected. You should start seeing your missing PQs coming through now. Thanks for your patience! Er zijn ook meldingen over een trage website.http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=319952&view=findpost&p=5353613Uptime en response tijden van website geocaching.com en geocaching apps kan je hier bekijken. 22 februari 2014 bewerkt door DanPan
mlsn1975 Geplaatst 22 februari 2014 Auteur Geplaatst 22 februari 2014 Thanks voor de link. Toevallig haal ik net een een paar PQ's binnen via gsak, maar het gaat erg traag.
Djoekster Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Het is weer zover, dot com ligt eruit, kwam zojuist even weer online en nu weer uit de lucht. #draaideursite
Van Stolk Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Het is weer zover, dot com ligt eruit, kwam zojuist even weer online en nu weer uit de lucht. #draaideursite Ik heb hier nergens last van?
MarcoDomi Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Geen problemen in dit deel van Eindhoven in elk geval. Zou het een provider-dingetje kunnen zijn?
FeNaJoIl Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Mijn provider is Ziggo. Kan het daaraan liggen? Ik kan alle andere websites wel gewoon bezoeken
no-name Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 (bewerkt) Bij mij lukt het ook niet! Verrrrdorie! Net nu ik een fietscacherondje wilde uitzoeken! Hier ook ziggo en de rest doet het wel 4 mei 2014 bewerkt door no-name
kee2 Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Bij ons in Hoorn ook een error als we de pagina willen openen. Ook ziggo, en andere sites lukt wel. Maar zou het dan aan ziggo liggen??? en nu doet ie het weer wel... zondagochtendproblemen????
FeNaJoIl Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Yesss! Hij doet het weer! Kan ik tenminste een leuke middag gaan plannen :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden