Vindplaats Geplaatst 6 februari 2014 Geplaatst 6 februari 2014 Hoe kan ik een pocket quiry naar mijn GPS sturen. Ik heb een GPS 62s.
Van Stolk Geplaatst 6 februari 2014 Geplaatst 6 februari 2014 Ik zet ze er gewoon met de windows verkenner over. Ik heb ze als gpx bestand over de e-mail. Lekker simpel geen gedoe.
Vindplaats Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Geplaatst 6 februari 2014 Een gezipte Pocket query heb ik uitgepakt maar een GPX bestand en via de Verkenner in de folder Garmin > GPX op mijn GPS geplaatst. Hoe gaat het nu verder?
Birdie.NL Geplaatst 6 februari 2014 Geplaatst 6 februari 2014 (bewerkt) Beter gezegd: dan zet je je GPS aan zodat het gpx-bestand geladen worden. Check even of 1 of meerdere caches die je wilt bezoeken erop staan - heb het wel eens zien mislukken, nadat ik ergens heen was gegaan 6 februari 2014 bewerkt door Birdie.NL
Vindplaats Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Geplaatst 6 februari 2014 Dat is dus gelukt. Als ik de gps heb aangezet dan zie ik alle GP bestanden uit de Pocket Quiry afzonderlijk. Echter als ik de Gps aansluit op de pc dan zie ik alleen het uitgepakte zip bestand.Is dat juist?
Vindplaats Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Geplaatst 6 februari 2014 Dat is inderdaad simpel en geen gedoe. Bedankt.
soepkippetje9 Geplaatst 6 juli 2014 Geplaatst 6 juli 2014 Staat nu eigenlijk ook alle info (hints, beschrijving) van de caches op je gps? Of staat het er alleen als een soort waypoint?
Vindplaats Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Geplaatst 6 juli 2014 Alles staat erop, dus hint, beschrijving enz.
cmus Geplaatst 18 augustus 2014 Geplaatst 18 augustus 2014 Ik heb dit ook geprobeerd maar krijg niets op mijn Dakota 20 Ik heb een zip file geunzipt en kreeg toen 1 gpx bestand welke ik op mijn Garmin gezet heb. Als ik op mijn Garmin een nu een cache wil zoeken krijg ik de melding dat er resultaat is gevonden en de parameters moet aanpassen en opnieuw moet zoeken. Wat doe ik niet goed
Vindplaats Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Geplaatst 18 augustus 2014 Ik heb niets hoeven uit te pakken. Dat uitgepakte bestand stond er al in. Maar ik heb een GPS map 62 s en dat is misschien anders. Ik kan het niet controleren want mijn GPS is in de reparatie.
cmus Geplaatst 18 augustus 2014 Geplaatst 18 augustus 2014 Hoe heb jij het bestand op de gps gezet? Direct van het downloaden naar je gps of eerst op je PC en dan naar de gps.
Vindplaats Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Geplaatst 18 augustus 2014 Het bestand komt in de inbox van je mailberichten binnen, Van daaruit heb ik het naar mijn GPS in de map van Garmin gekopieerd. Echter zeker weet ik dat niet meer omdat ik dat niet kan controleren. Mocht je het over een week of zo nog niet gevonden hebben hoe het gaat laat mij dat dan maar weten. Als ik mijn GPS terugheb zal ik het uitproberen.
StefandD Geplaatst 19 augustus 2014 Geplaatst 19 augustus 2014 Of een pq gezipt is of niet is een instelling die je op kan geven als je de pq maakt. Die instelling staat (bijna) onderaan het formulier. Als je hebt gekozen voor gecomprimeerd, moet het bestand altijd eerst worden uitgepakt. Bij mijn weten pakt geen enkele Garmin gpsr een gezipte pq, de Dakota zeker niet. Dat je maar 1 gpx-bestand kreeg na uitpakken is niet onmogelijk maar wel heel onwaarschijnlijk. Normaliter zijn het er 2: een met de caches en beschrijvingen en 1 met alle waypoints. Alleen als geen enkele cache in je pq waypoints heeft krijg je maar 1 gpx-bestand. Als je alleen de gpx met waypoints in je gpsr zet zie dus geen enkele cache, alleen maar waypoints.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden