piependop team Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Hallo, ik wil gaan caches. wat heb je nodig ? een gps. wandelschoenen. prikstok. rugzak. potlood en papier. wat nog meer ? mvg,piependop team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 een gezellig maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Van Stolk Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Iets om de cache te lokaliseren, dit kan ook een kaart zijn maar een gps/moderne telefoon is makkelijker. Verder heb je niets nodig. Wat je anders ook niet voor een uitje zou gebruiken. Voor een lange wandeling goede schoenen, voor een cache op het strand met mooi weer een zwembroek. Etc. Het is net wat je er zelf van maakt. Een ter plaatse gevonden stok is vaak ook een goede prikstok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
piependop team Geplaatst 30 december 2013 Auteur Share Geplaatst 30 december 2013 Hoi, een oude ski stok wil ook wel dacht ik als prikstok ? mvg,piependop team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Een GPS. Kijk op de cachepagina wat je verder nodig hebt. Hoe meer caches je doet, hoe meer verschillende dingen je nodig hebt. Pen en papier is altijd handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terp1234 Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 We hebben altijd een oude telescopische wandelstok in de auto liggen, mocht het echt als attribuut aangegeven worden. Maar meestal niet echt nodig. Ik heb meestal wel een paar van die dunne werkplaatshandschoenen bij als er in de grond gewroet moet worden. Vergeet de tekentang niet. Zelfs nu kunnen ze nog actief zijn, een maat van liep er laatst eentje nog op in het bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geowandelaar Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 haha, wat dacht je van tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Klimspullen, ladder, boot, waadpak, laarzen, magneet, ijzeren bout, multitool, uvlamp, zaklamp, pincet, ijzerdraad dun, ijzerdraad dik, touw, spiegeltje, mobiele koffiemaker ect ect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 een thermosfles met warme worstjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Blutch, jij kent iemand met warme worstjes in een thermoskan, ik ook. Ben jij dan niet de persoon die ik dacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 Volgens mij was er hier een apart draadje van. Maar in mijn tas zitten: - Pincetten - 3-in-1 zaklamp (LED, UV en Laser pointer) - Magneet (het liefst op telescoopstok) - Spiegeltje - Prikstok - Pennen - Papier - Geprinte listings - Extra batterijen - Accupack voor de telefoon - Voldoende eten en drinken Ja, dat is een hoop. Ja, mijn cache-tas is vrij zwaar Nee, ik heb nog geen andere dingen nodig gehad... volgens mij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 #odlaniger ik ken ook iemand met stroopwafels voor onder weg en jij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 The amazing stroopwafels, Nescafé, warme worst en een GPS. Geocachen is een leuke vrijetijdsbesteding. TS ties, dit is waar het om gaat. Plezier. Neem mee wat je nodig acht. Niet gevonden? Geen probleem, volgende keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=21150&hl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden