Spring naar bijdragen

GEZOCHT ERVAREN GEO CACHERS!


Gast Desiree Journalistiek

Aanbevolen berichten

Gast Desiree Journalistiek

Hallo beste mensen!

 

Mijn naam is Desiree Krikken en ik ben op zoek naar mensen uit de omgeving van Zwolle die geocaching!

Dit om twee redenen: Ten eerste ben ik zeer geïnteresseerd in geochaching en wil hier binnenkort ook zelf mee bezig gaan.

 

Ten tweede zoek ik iemand die mij kan helpen met het maken van een televisie item over dit fenomeen.

Ik werk samen met andere mensen in de redactie Sport en Recreatie van het televisieprogramma Netvlies. Dit programma is opgezet door 3e jaars studenten van de opleiding journalistiek in Zwolle.

 

Het is de bedoeling dat het een serieus item wordt om de bekendheid van geocaching op te krikken.

Wie geïnteresseerd is kan bellen met mij. Maar mailen mag ook!

 

Desiree Krikken

Journalistiek studente Windesheim

06-21292846

babytandje@hotmail.com

 

 

:no: PS: In de omgeving van Zwolle en graag reageren voor zondagavond 22:00 uur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tegenwoordig bereiken zo'n berichten "ons" vaker...het moet snel, vlug, gehaast enz.

Heren ,Dames journalisten die dit etim willen gebruiken, dit heeft voorbereiding nodig. En tijd.

Ook wij hebben gewoon een baan,gezin en andere verplichtingen. Ik snap best dat jullie "hot" willen zijn nu de satelieten ineens in het nieuws verschijnen. Maar verdiep je eerst ff in het spel en doe research.

 

Onder de geocachers zitten een paar journalisten, maar die gaan heel anders te werk......die maken van onze hobby geen kermis.....

 

Er zijn al heel wat topic aan De Media geweid. Met de zoek functie had jij ze ook gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het nodig om de bekendheid op te krikken dan icon14.gif:angry:

:crybaby: Ruud

:blink::(:no::no::no:

:no::no::no::no::no:

 

Ben het helemaal met Biertjuh en Dwarreltje eens. Dit hoeft zeker niet bekend te worden onder de grote massa. Ik denk dat het dan een aflopende zaak wordt met het geocachen op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de bedoeling dat het een serieus item wordt om de bekendheid van geocaching op te krikken.
Levert het ook nog wat meer op dan bekendheid? :crybaby:
  :angry: PS: In de omgeving van Zwolle en graag reageren voor zondagavond 22:00 uur!
's Nachts is het eigenlijkwat moeilijk zoeken, het is meer iets voor in het weekend en of op vakantiedagen. Er is wel enige voorbereding nodig, er zo maar op los en zoeken bevalt slecht.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al deze reacties vind ik prima. Ik hoop dat zij onder ons, die opgewonden raken als ze met een journalist kunnen praten, hier ook geen gehoor aan geven. Nu niet en in de toekomst niet. Niet voor televisie en niet voor andere media.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg, dat is wel schrikken voor Desiree Krikken.

Als ik het goed heb zal dit item in het programma Netvlies de bekendheid van geocaching hooguit opkrikken in een paar Zwolse studentenflats.

Ha, ik denk dat die juffrouw dit forum helemaal niet gaat lezen, want ze heeft een email adres achter gelaten en haar telefoon nummer.

Ziet ze die fijne woordspeling ook niet! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cry: Hoezo, bekendheid opkrikken? Lijkt me fijn om in de contacten naar de toch al zo schuchtere en niet erg toeschietelijke eigenaren en beheerders van het Nederlands schoon te kunnen melden dat we bekend zijn van radio en tv en dat een grote toeloop te verwachten is. :thumbup:

 

:DNEE BEDANKT !! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Desiree Journalistiek

Graag wil ik even reageren op alle vriendelijke berichten die ik heb gekregen :cry:

Wat wij hiermee wilden was een leuk item dat was alles.

Jammer dat jullie die mening niet delen maar prima hoor no hard feelings...

 

Toch bedankt voor de reacties en over dat je 'snachts niet kunt zoeken ---> lmao!

 

Het ging erom dat er voor 22:00 uur gereageerd werd (beter lezen?)

 

Dank jullie wel en veel chachers voor in de toekomst!

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...