Spring naar bijdragen

GEZOCHT ERVAREN GEO CACHERS!


Gast Desiree Journalistiek

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

pfff.. wat zijn "we" allemaal weer lekker vriendelijk en staan "we" open voor de "boze buitenwereld".

En maar klagen dat "we" geen toestemming krijgen om caches te plaatsen, omdat de beheerders eigenlijk geen idee hebben wat geocaching inhoudt.

Blijkbaar houden "we" dat graag zo, om als een schimmig vaag clubje door het leven te gaan.

Hierin ligt een taak voor de Stichting, als vertegenwoordigers van cachend nederland zouden zij bij uitstek de juiste instantie zijn voor voorlichting naar de pers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De stichting is al hartstikke druk. Laten "we" maar niet allerlei taken bij hun neerleggen.

 

Gr.M.

Waarmee? Het laatste site nieuws op GC.nl dateert van eind vorig jaar. Ik geloof best dat ze druk zijn, ben alleen wel benieuwt waarmee. En voor PR staat zelfs een persoon aangewezen op de site, dus lijkt dit mij gewoon een taak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...als vertegenwoordigers van cachend nederland...
...dus lijkt dit mij gewoon een taak.

 

Tja Banjer,

 

Gelijk heb je: als je op de site op de "Wie zijn wij" knop drukt, en je leest de eerste regel, is promotie niet eens een taak, maar zelfs hun enige echte doel. In dat licht is het wel raar dat met die vinger niet de hele hand werd gegrepen door de stichting. Maar gezien die reakties . . . ook weer niet.

 

Ik heb het altijd wat lastiger met het gebruik van de term 'vertegenwoordiging'. Voorlichting is iets, PR/promotie gezien de bovenstaande reakties al wat minder, en vertegenwoordigen (in de pers) vind ik al helemaal té. Maar op de letter genomen zeg je dat ook net niet.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat de beheerders eigenlijk geen idee hebben wat geocaching inhoudt.

Publiciteit zorgt er alleen voor dat wij als groep groter worden.

 

Publiciteit zorgt er niet voor dat beheerders ons gaan begrijpen. Ik vrees dat beheerders er juist banger van worden, omdat hetgeen in kranten en op t.v. verschijnt nou niet echt van een diepgaand nivo is. Het komt niet verder dan doosje ingraven - achter pijltje aan lopen - doosje uitgraven. De mentaliteit van de cacher, de gedachte achter het cachen, de aard van de cacher, de reden van het cachen blijven onbesproken. Als dat aan de orde zou komen, dan kunnen we op 'prime time', wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat aan de orde zou komen, dan kunnen we op 'prime time', wat mij betreft.

Of 'Explosief' . Ze zoeken sensatie en knippen en plakken net zo lang tot het ook echt sensatie is. En wat doen wij nou helemaal...we lopen een pijltje achterna via paadjes en vinden dan voor ons een 'schat' die voor hun prularij is......boeijuhhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...