Spring naar bijdragen

Challenges


toyotaaygo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Volgens de guidelines moet het zelfs altijd een mystery zijn.

Volgens diezelfde guidelines moet er tevens het woord "challenge" in de titel zitten.

Als ik in je profiel kijk bij de mysteries zie ik dat dat alleen bij deze het geval is.

Zou je veel mysteries gevonden hebben en ze in een MyFinds PQ hebben, kun je met bv gsak op het woord "challenge" in de titel filteren en dan hoef je weinig tot niks meer handmatig te tellen.

Greetz Bloodwoosj (die het zeer sterke gevoel heeft dat de challenges hun langste tijd gehad hebben...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

......................

Greetz Bloodwoosj (die het zeer sterke gevoel heeft dat de challenges hun langste tijd gehad hebben...)

Ik zie af en toe nog steeds van die rare gedachtenspinsels verschijnen o.a. in de regio Waalwijk.

Maar hoop dat jouw gevoel bewaarheid word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Bloodwoosj, ik hoop ook dat je gevoel klopt. Wat een flauwekul zeg. Alsof je zelf niets meer kunt verzinnen. En het vervuilt de kaart ook nog eens. Want ik doe niet aan challenges, maar zie wel steeds die vraagtekens op mijn kaart. Laten ze er dan een apart symbooltje voor maken, dan kan ik ze eruit filteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een lange discussie op het Groundspeak forum waarin gevraagd wordt om een attribuut om challenges te herkennen. Vergelijkbaar met een evenlange discussie met een vraag om een attribuut voor trails. Maar Groundspeak luistert daar tegenwoordig niet naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms, heel soms naar geluiden uit de cachergemeenschap.
Ik heb begrepen dat iig challenges naar aanleiding van TB's en coins discoveren en al die meer niet-cache gerelateerde zaken alvast niet meer zijn toegestaan.
Nog een serie extreem ridicule uitdagingen en dan is het feest wellicht helemaal gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...