Spring naar bijdragen

Challenges Loggen.


toyotaaygo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is een eenmalige betaling en naar mijn mening het geld waard. Maar je kunt beginnen met een tijdelijke gratis proefversie en dan zie je vanzelf of het je bevalt. Het is een applicatie die bij uitstek geschikt is voor het beheren van databases van geocaches. Plus alle statistieken en zoekopties wat je maar bedenken kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betaling voor GSAK is niet éénmalig, dacht ik. Als er heel veel veranderingen zijn, wil ontwerper nog weleens opnieuw een bijdrage vragen. Wij gebruiken GSAK vanaf juli 2004 en hebben "al" twee keer betaald. Dus het komt inderdaad vrij dicht in de buurt van éénmalig, maar ben dus niet verbaasd als je in de toekomst een tweede of derde maal gevraagd wordt voor een bijdrage.

 

Maar ondanks dat ik nog steeds geen macro's gebruik in GSAK en er verder waarschijnlijk nog wel meer opties zijn waarvan ik het bestaan niet weet, zou ik het voor geen goud willen missen en is het zijn geld dubbel en dwars waard. (Wel in combinatie van een membership bij geocaching. com hoor.)

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Site is gratis, je moet je wel registeren en je GC.com *premium* account koppelen ivm. het gebruik van de live API.

 

Er zijn een paar extra features waarvoor je member moet zijn (€9 per jaar). Maar met een gratis account kun je al heel veel statistieken zien...

bewerkt door adoY
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...