Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De Wijngemachtigde heeft aangegeven om het volgend jaar geen Gemeenterace meer te willen organiseren en hij zocht een opvolger. Die is er! Ikzelf ga het doen! Dus race-cachers, de Gemeenterace 2014 gaat door!!!

Aangezien het voor mij de eerste keer zal er nog een hoop geregeld moeten worden, maar daar wordt ik goed in ondersteund, zodat er weer een goede, goed georganiseerde race zal gaan plaatsvinden.

Echter ga ik dit doen onder een andere nickname. Namelijk: Akaroa Head. Hier heb ik bewust voor gekozen omdat Gamdot ook voor mijn vrouw en zoontje staat en die staan los van de race!

Zoals gewend zal de race gevolgd kunnen worden op de site van de buren. Daar zal ook alle verdere info verstrekt worden. Ik heb er inmiddels een draadje geopend.

Dus blijf het volgen en geef je t.z.t. op voor de race!!!

Geplaatst

Ten eerste jammer dat De Wijngemachtigde er mee stopt, ik weet zeker dat hij een aantal jaren zijn ziel en zaligheid gestopt heeft in de races.

Ten tweede, waarom alle info bij de buurtjes? Het lijkt mij dat een hoop cachers alleen op dit forum komt en het wenselijk zouden vinden om ook hier de info te plaatsen.

Geplaatst
de-fam, on 27 Sept 2013 - 00:33, said:de-fam, on 27 Sept 2013 - 00:33, said:

Ten eerste jammer dat De Wijngemachtigde er mee stopt, ik weet zeker dat hij een aantal jaren zijn ziel en zaligheid gestopt heeft in de races.

Ten tweede, waarom alle info bij de buurtjes? Het lijkt mij dat een hoop cachers alleen op dit forum komt en het wenselijk zouden vinden om ook hier de info te plaatsen.

Ten eerste: Dat is zeker waar. Maar ik hoop een waardig opvolger te kunnen zijn... :)

Ten tweede: De race wordt aangestuurd, bijgehouden enz. op de buren en dan lijkt het mij niet meer dan vanzelfsprekend dat daar de info volgt. Uiteraard zal ik belangrijke dingen, zoals het moment van inschrijven ook hier bekend maken. Als je alleen op dit forum komt kun je de race ook niet volgen...

Geplaatst

:) Ik kom niet bij de buurtjes.

Op een forum als deze met z'n meest grote data base, vol met prachtige verhalen en discussies en waar je met grote regelmaat geschiedenisles krijgt, zou deze race ook prima passen.

• Top! 1
Geplaatst

:) Ik kom niet bij de buurtjes.

Op een forum als deze met z'n meest grote data base, vol met prachtige verhalen en discussies en waar je met grote regelmaat geschiedenisles krijgt, zou deze race ook prima passen.

Je kunt twee kanten op. Je kunt geoman proberen over te halen informatie over de race te plaatsen of je kunt bij de buurtjes kijken. Zelf weet ik niets van het verleden, dus ik heb geen idee hoe de gevoeligheden liggen. Maar ik heb het net even uitgeprobeerd, je kunt als gast vrijwel alle informatie over de race zien bij de buren. Daar heb je geen account voor nodig. Alleen voor de zaken die via de live-api bij gc.com opgevraagd worden heb je een account nodig. Dat is bijvoorbeeld het geval als je je eigen verplaatsingen van gemeentecoins wilt zien.

Geplaatst

Het is toch ook mogelijk om hier gewoon een account aan te maken op "Akaroa Head" en ons dan dezefde informatie te geven als hiernaast? Wij zouden het ook wel eens leuk vinden om aan zo'n race deel te nemen en dat moet voor jou ook een opluchting zijn, want dan weet je tenminste bij voorbaat met zekerheid, dat je iemand voor de laatste plaats hebt binnengehaald.... Denk er eens over na! Na A (aankondiging) moet toch ook B (volledige informatie) kunnen volgen?

Geplaatst
Team Tabak, on 27 Sept 2013 - 08:00, said:

Het is toch ook mogelijk om hier gewoon een account aan te maken op "Akaroa Head" en ons dan dezefde informatie te geven als hiernaast? Wij zouden het ook wel eens leuk vinden om aan zo'n race deel te nemen en dat moet voor jou ook een opluchting zijn, want dan weet je tenminste bij voorbaat met zekerheid, dat je iemand voor de laatste plaats hebt binnengehaald.... Denk er eens over na! Na A (aankondiging) moet toch ook B (volledige informatie) kunnen volgen?

Die account is er al een paar dagen! Echter is het (nog?) niet mogelijk om hiermee te posten.

Als je meedoet aan de race en je wilt deze volgen, denk aan, waar is mijn coin? waar is een ander zijn coin?, op welke plaats sta ik enz. enz. zul je toch op de buren moeten kijken, want daar wordt in samenwerking met de eigenaren van die site alles bijgehouden.

Omdat ik het A. voor het eerst ga doen en B. het daar wordt bijgehouden lijkt het me niets meer dan logisch om daar dan ook het wedstrijd/nieuws info te volgen...

Je verwacht vanavond toch ook niet dat ze bij Hart van Nederland vertellen wie maandag de gasten zijn bij De Wereld Draait Door!?

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

Dat begrijp ik heel goed, maar waarom dan wel de aankondiging hier? Ze kondigen toch ook niet aan bij SBS dat Pauw en Witteman dadelijk bij de buren gaat beginnen? Grapje hoor... Maar je vroeg er een beetje om..... :-) Ik begrijp je wel maar dan is het voor mij niet zo interessant. Ik kijk er wel eens rond, maar behalve de promotie van hun eigen software en de weergave van een aantal rangen en standen hebben de buren qua forum niet zo veel te bieden en die rangen en standen hebben mijn belangstelling niet zo. Jammer, misschien voor iemand een uitdaging om hier ook zoiets op te zetten......

Ik schaar me dus achter de-fam. Volgende keer beter.

bewerkt door Team Tabak
  • Top! 3
Geplaatst

Het is een race die georganiseerd en gefaciliteerd wordt via de site van de Buren...op zich logisch want GC.nl is mbt de faciliteiten niet meer helemaal goed toegerust :bangin: en meer opties zijn er niet.

Maar hier komen wel veel cachers, dus Gamdot informeert de mensen even...

Ik snap het commentaar niet...

• Top! 4
Geplaatst

de buren was ook niet goed uitgerust kwa features voor de gemeente race toen het begon, die zijn opgebouwd in loop van de tijd. Dat kan ook hier gedaan worden als er ooit interesse in is en geoman er zin in heeft;

Geplaatst (bewerkt)

Ik begrijp TT niet helemaal. In #8 wordt er aangegeven dat ze het leuk vinden om aan de gemeenterace mee te doen en vervolgens wordt het argument gebruikt dat vanwege minder belangstelling voor het forum en de rangen en standen er dus vanaf wordt gezien. Vreemd

bewerkt door brouwertjes
  • Top! 1
Geplaatst
JackyV, on 27 Sept 2013 - 13:45, said:

Gamdot, klasse dat je het gaat overnemen en ik wens je dan ook heel erg veel succes toe.

JackyV

Dank je! toch iets positiefs!!! :notworthy::notworthy::notworthy:

Ik ga mijn best doen...

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...