Spring naar bijdragen

Geocache Verjaardag


EllyWelly

Aanbevolen berichten

Beste Geocachers!

Ik heb een vraag aan jullie.. mijn vriend is mid oktober jarig, en ik wil een Geocache uitzetten voor zijn verjaardag als verassing.

Ik wil i.p.v. de caches, cadeautjes verstoppen ('n stuk of 5) en hij moet deze dan opsporen.

mijn vraag is, kan ik deze geocache dan tijdelijk 'geheim' houden zodat andere mensen deze niet kunnen traceren en enkel toegankelijk is voor mijn vriend?

Als jullie trouwens nog ideen hebben voor een geocache verjaardag, hoor ik ze graag!

 

Groetjes,

EllyWelly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi EllyWelly.

 

Om een cache of caches te leggen voor je vriend, hoef je niet perse deze online te brengen. Een cache pagina is redelijk gemakkelijk na te maken.

Op deze manier maak ik ook wel eens een cache voor een vriend of kennis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt je cache toch in een Word-bestandje maken en niet op geocaching.com. Mijn kinderen hebben dat voor mij ook wel eens gedaan. Voordeel is dat je niet gehinderd wordt door toestemmingsregels, afstand tot bestaande caches etc. Ook kun je de vragen en opdrachten veel persoonlijker maken. Nadat je vriend zijn cadeautjes heeft gevonden is de cache meteen opgeruimd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk een geocache aanmaken, zonder het vinkje voor review. Vervolgens kun je deze afdrukken, eventueel naar een pdf bestand (:hiervoor moet je een zogn pdf printer installeren. Zelf gebruik ik Bullzip, maar er zijn meer gratis mogelijkheden). Na het vinden door je vriend kun je hem dan ter review aanbieden zodat het een reguliere cache wordt.

 

Wil je het een eenmalige gebeuren laten, dan zou ik alles in Word zetten en in een mooie envelop aan hem geven.

 

Succes en een fijne verjaardag gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...