martijnmartine Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Wij hebben afgelopen week verlengd via Worldcaching.com, >klik< Kosten: €22,06 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 1 juli 2014 Share Geplaatst 1 juli 2014 Wij hebben afgelopen week verlengd via Worldcaching.com, >klik< Kosten: €22,06 Maar daar komt nog 3 euro verzendkosten bij, zag ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 16 juli 2014 Share Geplaatst 16 juli 2014 Zojuist mijn PM verlengt met 1 jaar voor $29,99 USD. Hoe: Geef jezelf een PM kado via de geocaching.com site. Bij de betaling kies je Zwitserland, Zurich en postcode 8001 2 sec later is je PM opnieuw geactiveerd Handig toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
searchjaunt Geplaatst 17 juli 2014 Share Geplaatst 17 juli 2014 Zojuist mijn PM verlengt met 1 jaar voor $29,99 USD. Hoe: Geef jezelf een PM kado via de geocaching.com site. Bij de betaling kies je Zwitserland, Zurich en postcode 8001 2 sec later is je PM opnieuw geactiveerd Handig toch... Werkt dat ook met Paypal? Wordt het land dan niet automatisch doorgestuurd en werkt die method dus niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 19 juli 2014 Share Geplaatst 19 juli 2014 Werkt dat ook met Paypal? Wordt het land dan niet automatisch doorgestuurd en werkt die method dus niet? JA. Ik heb met Paypal betaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martijnmartine Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Wij hebben afgelopen week verlengd via Worldcaching.com, >klik< Kosten: €22,06 Maar daar komt nog 3 euro verzendkosten bij, zag ik? Ik heb gekozen voor afhaal, vervolgens als message toegevoegd dat de code gemaild kan worden. Via een PB kreeg ik een vraag over hoe de gift-card te gebruiken, dat kan op de volgende manier: Activeren kan via deze link: https://payments.geo...m/?upgrade=true Kies voor: 1 Year Non-renewing In het volgende scherm kun je bij de betalingsmogelijkheden kiezen voor de giftcard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Wij hebben afgelopen week verlengd via Worldcaching.com, >klik< Kosten: €22,06 Maar daar komt nog 3 euro verzendkosten bij, zag ik? Ik heb gekozen voor afhaal, vervolgens als message toegevoegd dat de code gemaild kan worden. Via een PB kreeg ik een vraag over hoe de gift-card te gebruiken, dat kan op de volgende manier: Activeren kan via deze link: https://payments.geo...m/?upgrade=true Kies voor: 1 Year Non-renewing In het volgende scherm kun je bij de betalingsmogelijkheden kiezen voor de giftcard. Inmiddels gelukt, ook nog bedankt voor je PM! De gift-card knop bleek nogal klein en moeilijk te vinden op de bewuste pagina. PM hierdoor kunnen verlengen voor € 22,06. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Wow en voor die paar euro kunnen toch al gauw een paar rolletjes drop gekocht worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Drop als goodie is niet zo goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Het is natuurlijk ook niet te verwachten als zoveel moeite gedaan wordt om die paar rolletjes drop te besparen dat die als goodie uitgedeeld gaan worden ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Nou ja, of ik nou 22,06 of 30 euro heb 'bespaard', het geld is toch al ruim uitgegeven aan het leggen van mijn laatste cache ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Wow en voor die paar euro kunnen toch al gauw een paar rolletjes drop gekocht worden. Ach, niet eens zozeer om die 8 euro maar ik maak er graag een sport van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Zojuist mijn PM verlengt met 1 jaar voor $29,99 USD (€28,11) Hoe: zie post #18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 (bewerkt) De Euro heeft aan waarde aardig wat ingeboet. Nog even en je bent blij in Dollars te kunnen betalen. Het kan verkeren, zei Bredero destijds al. 14 juli 2015 bewerkt door Dagwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 De Euro heeft aan waarde aardig wat ingeboet. Nog even en je bent blij in Dollars te kunnen betalen. USD/EUR is op 1 jaar tijd gestegen van 0,74 naar 0,91. Het voordeel dat je doet door je PM te betalen in $ is beperkt (nog maar €2 t.o.v. €8 vorig jaar). Wil GS evenveel winst maken op een PM betaald in € zoals vorig jaar, dan zouden ze de prijs in Europa moeten optrekken naar €36. Geen slapende honden wakker maken, hé... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden