Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben bezig met het aanmaken van mijn eerste cachepagina.

Omdat ik niet helemaal begreep hoe je foto's op je pagina moet krijgen heb ik via admin tools - uploaden foto's een aantal foto's toegevoegd waaronder 1 dubbele foto. Nu wil ik deze foto's verwijderd hebben maar als ik op bewerk klik dan krijg ik een error 404 - File not Found.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de foto's kan verwijderen?

• Top! 1
Geplaatst

Misschien is ie toch al verwijderd, met F5 kan je je browser en pagina verversen, als ie dan weg is is het toch gelukt.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb tot nu toe elke dag geprobeerd om de foto's weg te halen maar het is mij 1x gelukt en dat was de tweede dag. Nu laat ik de foto's maar staan, in ieder geval bedankt voor je reactie.

• 4 weeks later...
Geplaatst

Ik heb hetzelfde probleem. Kan onder mijn account de afbeeldingen niet meer bewerken en of verwijderen maar ook niet op een ander account. Heb al van alles geprobeerd maar het blijft bij een error pagina. Is dat een algemene fout vanuit groundspeak. Als ik de afbeelding gewoon aan klik dan komt die wel te voorschijn maar zo snel als ik op bewerken druk dan laat die het afweten. Als ik dit niet opgelost krijg kan ik dan de hele pagina gewoon wegdoen/ deleten zodat die niet meer getoond wordt in mijn ongeplubiceerde pagina's.

Geplaatst

Hier was toch al ee topic over ?

Het probleem zit in de vertaling. Bij sommige talen krijg je een foutmelding als je probeert de plaatjes te wijzigen. Dit is eenvoudig op te lossen door tijdelijk de taal weer op engels te zetten.

• Top! 2
Geplaatst

He Kalkie zat met zelfde probleem had draadje gemist.

bedankt ,greoten Olaf.

• 1 year later...
Geplaatst

Daarvan vind je hier een redelijk goede beschrijving, al is de beschrijving gebaseerd op een engelstalige versie van de cachepagina. De uitleg is misschien ook wel wat gedateerd, maar de strekking lijkt mij wel aardig duidelijk.

Geplaatst

Peetee, welk gedeelte van die uitleg is gedateerd? Ik wil het graag updaten hoor :)

Geplaatst

Peetee, welk gedeelte van die uitleg is gedateerd? Ik wil het graag updaten hoor :)

Oeps ... :wacko:

Oké, ik ging er gemakshalve (zonder de tekst echt door te spitten) dat de pagina al wat ouder zou kunnen zijn, en dat misschien niet alle layout-wijzigingen van de .com-site van de laatste jaren er in verwerkt zouden zijn. Ten onrechte dus ...

Skuus ... :wink2:

Geplaatst

Geen probleem. Ik probeer alles up to date te houden, maar ik kan ook wat over het hoofd zien natuurlijk :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...