kipje1402 Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Inmiddels heb ik een eigen coole cache samen met 3 cache-vriendinnen. Als ik trackables, coins of bugs in onze eigen cache wil droppen, hoe log ik dat dan? Nu doe ik dat maar door een "write note" te loggen om vervolgens de betreffende trackable achter te laten...maar is dit ook de juiste manier? Graag jullie reactie...THX! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De kantersbabes Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Helemaal goed. En mocht je in een ander cache een tb zijn vergeten te droppen, dan doe je dat ook met een note. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Trackables kan je ook in je eigen cache droppen, net zoals dat je dat kunt bij andere caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 En de notes kan je na een succesvolle drop zelfs verwijderen om zo de pagina niet te vervuilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Knight of Ni Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Note is inderdaad de beste oplossing, maar het kan ook met een "owner maintenance" als je tegelijkertijd cache controle hebt uitgevoerd. Zien de bezoekers van de cachepagina ook gelijk dat de cache tip-top in orde zou moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden