Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik word hier een beetje verdrietig van:

http://coord.info/GC4HF9F

http://coord.info/GC4HFCZ

http://coord.info/GC4HF9K

Wereldwijd is een groot aantal cachers de uitdaging aangegaan om de cachekalender van Augustus te vullen met smileys. Hier in Nederland ook, vandaar een klein eventje om 31 dagen op rij een cache vinden!

Een reeks van 31 dagen is natuurlijk een behoorlijke uitdaging. Dat is zeker zo wanner je in de regio rondom huis nog maar weinig not-founds hebt. Daarom een kleine geste van ons team, enkele kleine eventjes in Augustus!

Het zijn maar korte events, onder het motto “Meet-and-Greet voor een Smiley”! De duur van ieder event zal ongeveer 15 minuten zijn. Let er dus op dat je op het juiste moment ter plaatse bent!

Er zullen er vast wel veel meer zijn.

Dus ik kan mijn dagelijkse bezoek aan de supermarkt ook aanmerken als geocache-event (mits ik het openstel voor iedereen)?

Geplaatst

Ja hoor, geen probleem. Je kunt je tuinkabouter toch ook aanmelden als geocache en je hond als TB? Hoort allemaal bij het moderne koldercachen. Bij Groundspeak lachen ze zich kapot.

Meet & Greet

Geplaatst

Jazeker, er zijn er nog meer. In Roermond bijvoorbeeld, kan je iedere dag in augustus een eventje bezoeken.

Geplaatst (bewerkt)

Er was ooit een tijdperk waarin een event een grote bijzonderheid was.

In een zomervakantie 3 events in de buurt was een unicum.

Ik zie bij de drie genoemde events in de openingspost momenteel 43 events in een omtrek van 75 km in de nearest-list.

Als ik dat voor mijn woonplaats doe worden dat er 183 in een straal van 75 km, waarvan vijf series voor iedere-dag-één-in-Augustus

Gezellig kletsen is er bij een behoorlijk aantal nauwelijks bij.

Lijkt eerder op speed-dating...

Maar niet getreurd.
Met het group-hunting-event-experiment in Canada kunnen we binnenkort misschien wel iedere dag aan groeps-speeddating gaan doen.
Goed bekeken van die jongens en meisjes van Grondpraat, speeddate-->hophophop-->9 months-->blèhhhh-->effe wachten-->nog meer geocachers-->kassa!

Greetz Bloodwoosj.

bewerkt door Bloodwoosj
  • Top! 1
Geplaatst

Bij de weg: de echte plaatjesverzamelaart doet zich de moeite niet om naar een event te gaan of een cache te zoeken voor dat gewilde souvenir.

Hier het recept voor de leunstoelsouvenirhunter, uit te voeren in de maand augustus 2013 of later:

stap 1: log een cache als found-it met als logdatum 1 augustus 2013, Groundspeak voegt automatisch het plaatje voor 1 augustus aan je plaatjesprofiel toe

stap 2: verwijder je found-it, en zie: het plaatje blijft staan!

stap 3: herhaal stap 1 voor de data 2 augustus t/m 31 augustus en als beloning krijg je aan het eind van de rit ook nog eens een plaatje omdat je de hele maand zo goed je best hebt gedaan!

Is je plaatjesverzamelwoede nog niet compleet?

Doe hetzelfde met 13 juli, 10-10-10, België, 16 duitse Bundesstaten, Frankrijk, Oostenrijk, Hongarije enz enz.

Leuk joh!

Veel beter dan de zegeltjes van de supermarkt :clown:

• Top! 1
Geplaatst

Bij de weg: de echte plaatjesverzamelaart doet zich de moeite niet om naar een event te gaan of een cache te zoeken voor dat gewilde souvenir.

Hier het recept voor de leunstoelsouvenirhunter, uit te voeren in de maand augustus 2013 of later:

stap 1: log een cache als found-it met als logdatum 1 augustus 2013, Groundspeak voegt automatisch het plaatje voor 1 augustus aan je plaatjesprofiel toe

stap 2: verwijder je found-it, en zie: het plaatje blijft staan!

stap 3: herhaal stap 1 voor de data 2 augustus t/m 31 augustus en als beloning krijg je aan het eind van de rit ook nog eens een plaatje omdat je de hele maand zo goed je best hebt gedaan!

Is je plaatjesverzamelwoede nog niet compleet?

Doe hetzelfde met 13 juli, 10-10-10, België, 16 duitse Bundesstaten, Frankrijk, Oostenrijk, Hongarije enz enz.

Leuk joh!

Veel beter dan de zegeltjes van de supermarkt :clown:

Haha, hij is goed.

Maar ik geloof echt dat er mensen zijn die je advies ter harte nemen...

Geplaatst

Nieuw is het de punten.akker-event. Op een afgesproken tijd en plaats komen cachers samen om twee-aan-twee en hand-in-hand gehurkt een koker of puntje te produceren. Door elkaar onder druk diep in de ogen te kijken wordt het gemeenschapsgevoel intens beleefd. Op de meegebrachte logrol wordt een lange streep gezet, waarbij het een ware uitdaging is om je evenwicht te bewaren. Vervolgens worden de blaadjes afgescheurd en geruild. Je neemt de koker die bij het geruilde blaadje hoort mee naar huis om 'm samen met het papiertje als TB op reis te sturen. Tijdens deze events scoor je op alle punten wat er maar te scoren valt. En als dagelijks terugkerend persoonlijk event vult het meteen je raster.

Geplaatst

Maar wat is nu het probleem? Er worden events georganiseerd met een reden en invulling die jullie niet aan staat? Hebben jullie er last van? Wordt het in jullie voortuin gehouden? Moet je er verplicht heen?

Probeer het eens positief te bekijken, zo'n event van een kwartier is beter dan dat er weer een filmkoker achter een verkeersbord wordt geplaatst toch?

• Top! 2
Geplaatst
Beter? Nee! Er is namelijk geen verschil. Het is beide stupide... :wacko:

Maar dat event is na 15 minuten over, die koker blijft langer liggen. En die koker kan in de weg liggen voor al die mensen die graag iets moois willen leggen.

Geplaatst

ik hoor nooit iets over als er weer zo een dwaas is die met de meest simpele kokers strooit, de grote grijze SBS6 massa rent er als een bezetene heen loopt de boel plat en wat zijn ze als kleijne kinderen blij

nu verzamelen een stel mensen zich ergens gaan weer uiteen en overal gemekker tot aan meels naar de organisatie toe waar ze voor rotte vis worden uitgemaakt

http://coord.info/GLBNTQVD

wat een wereld leven we in en wat een dazen bevolgen het ""geocachen2013" tegenwoordig

ronduit walgelijk

Barny

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...