Odlaniger Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 En dat brengt mij tot de volgende beslissing: ik verstop een cache in de tuin van iemand anders. Het volstaat een cachepagina te publiceren. Daadwerkelijk iets verstoppen is niet nodig. Nog beter, dat zorgt ervoor dat daadwerkelijk de gehele tuin wordt omgespit. Maar dat brengt mij dan weer in de verleiding om dan toch de locatie van mijn eigen tuin aan te bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 (bewerkt) En dat brengt mij tot de volgende beslissing: ik verstop een cache in de tuin van iemand anders. Het volstaat een cachepagina te publiceren. Daadwerkelijk iets verstoppen is niet nodig. Nog beter, dat zorgt ervoor dat daadwerkelijk de gehele tuin wordt omgespit. Maar dat brengt mij dan weer in de verleiding om dan toch de locatie van mijn eigen tuin aan te bieden. Gewoon je achterlijke voortuincache weghalen en een niet bestaand looserspotje plaatsen in de voortuin. Moet je wel Bobbie binnen houden. 19 juli 2013 bewerkt door Diederikus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Diederikus, je bent nu wel heel erg aan het spoileren. Maar Bobby is niet zo kattig als je denkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Ik weet niet wie dit draadje heeft laten ontsporen, maar ik heb me weer laten verleiden een aandeel te leveren in het gelambal. Mijn telepathische gaven zeggen mij dat ik mijn derde waarschuwingspunt tegemoet kan zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 (bewerkt) Ik vond Bobbie eerder wat mollig. 19 juli 2013 bewerkt door Diederikus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Ik weet niet wie dit draadje heeft laten ontsporen, maar ik heb me weer laten verleiden een aandeel te leveren in het gelambal. Mijn telepathische gaven zeggen mij dat ik mijn derde waarschuwingspunt tegemoet kan zien. De TS vraagt zich af wat hij moet doen bij een voortuincache. Het antwoord is: spitten. Dat lijkt me geheel on topic. En wie zich aan zo'n antwoord ergert moet je op zijn ignorelist zetten, dat werkt prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Ik vond Bobbie eerder wat mollig. Bobby is een kameleon, net als zijn mantelzorger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Ik vond Bobbie eerder wat mollig. Bobby is een kameleon, net als zijn mantelzorger. De talpa europaea is een kleurrijk figuur, zoveel is zeker. Maar voordat ik mij uit de tent laat lokken om te gaan lamballen, voor het op de juiste waarde schatten van voortuincaches is een kokervisie onontbeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 Voortuincaches kunnen evengoed fantastische creaties zijn. De cache kan aansluiten op het thema en dan perfect op zijn plaats zijn. En inderdaad raar. Als je als legger erbij aangeeft dat je voorzichtig moet zijn met zoeken zodat de buren niks in de gaten hebben, dan heb je je huiswerk niet goed gedaan. Dan is de cache dus absoluut niet op zijn plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 @Dagwacht: log je zelf graag voortuincaches? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 19 juli 2013 Share Geplaatst 19 juli 2013 (bewerkt) Dat ligt eraan. Wij hebben één voortuincache overgeslagen omdat wij ons daar niet op ons gemak voelden. Andere voortuincaches zijn bewust neergelegd en is de omgeving ook op de hoogte. Daar kijkt niemand op als er een cacher aan het zoeken is. Ik merk dat onze schroom minder begint te worden. Vaak zie je cachers al bezig, kijkend op hun GPS of smartphone waar het nulpunt ligt. Dat is voor de omgeving een duidelijk signaal dat hier cachers bezig zijn. Wij hebben nu zelf een echte voortuincache. Het is een open, bestrate ruimte, dus je hoeft geen poorten door of andere barrieres te nemen. Deze cache is nu in de voortuin geplaatst, na eerder achter het huis te hebben gezeten, op uitdrukkelijk verzoek van de bewoners. Het is een mooie cache en de bewoners zijn er erg aan gehecht geraakt. Zij staan open voor een praatje. 19 juli 2013 bewerkt door Dagwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Bericht in het lokale Suffertje: In een voortuin aan de Dorpsstraat zijn twee mannen op de vuist gegaan tijdens ruzie over een filmkokertje. De bewoner was erg aan het kokertje gehecht geraakt en dacht dat de ander het wilde stelen. Deze ontkende dat tegenover de politie en verklaarde een geocacher te zijn die het kokertje slechts wilde loggen. Beide mannen zijn opgenomen. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 (bewerkt) @Odlaniger..... Jij snapte de hint: Neem gerust je neef mee.... niet.... Welnu, in berichtje 7 had ik geschreven dat wij de neiging hebben onze neef, die in het dagelijks leven een dragline bedient te vragen even met ons mee te gaan als wij een voortuincache gaan doen.... De rest kan zelfs iemand uit Apeldoorn er bij bedenken ...... 20 juli 2013 bewerkt door Team Tabak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 Ik merk dat onze schroom minder begint te worden. Je herkent de schroom dus wel. Waarom breng je mensen opzettelijk in een genante situatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 20 juli 2013 Share Geplaatst 20 juli 2013 De keuze om een voortuincache wel of niet te doen ligt bij de cacher zelf. Er is een icoontje voor een voortuincache en deze heb ik ook gebruikt. De betreffende cache heeft een thema en is daar goed op zijn plaats. Ik heb een andere geschikte plaats gezocht, maar dat lukte niet. Ik wacht de reacties van de cachers wel af en als ze negatief zijn, wat ik niet verwacht, dan kan ik de cache altijd nog archiveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden