Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Heb je nu die kleine of die grote kistjes? Ik wil wel van die kleine, zijn die er nog?

Dit zijn dus van die zwarte vierkante kisten

Maten: lengte 35cm hoogte 35cm breedte 15cm.

Gr Twinlife :blink:

ReizenReizen

Geplaatst
Ach, 't is toch gemakkelijk om te doen, maar ja je moet je er even in verdiepen. :eek:

Eerlijk gezegd heb ik mij er nog niet verdiept,ben wel bezig geweest maar toen liep de comp weer eens vast. :eek:

Gr Twinlife :blink:

Geplaatst
Grrr, daar heb ik 2 van, die vind ik eigenlijk te groot. Dan maar iets anders zoeken.

:D Aanbieding bij de supermarkt. Bij 1Kg Huzarensalade krijg je GRATIS :dribble: een plastic bakje inclusief deksel.

:P

Geplaatst
Grrr, daar heb ik 2 van, die vind ik eigenlijk te groot. Dan maar iets anders zoeken.

:P Aanbieding bij de supermarkt. Bij 1Kg Huzarensalade krijg je GRATIS :dribble: een plastic bakje inclusief deksel.

:P

Ook voor een eurootje en heb je misschien ook afmetingen van het bakje. :P

Gr Twinlife :D

• 3 weeks later...
Geplaatst
Leuk, die plastieke dozen, tenzij je ze op of in de grond stopt. Dan komen de mannen/vrouwen met de prikstok, en hop, lekke band....

en dan komt Ineke van 11 met maatje 41 en die trapt op dat pastieken Joma salade bakje uit de C1000 aanbieding.

Als zij de cache niet kan vinden dan komt JandeBehanger met z'n prikstok uit de Lidl aanbieding.

Jandebehanger prikt zeker 20 cm diep, want dat had ook sukses bij die begraven cache in Soesterduinen.

Ik heb wel eens gedacht dat ik zo'n vette munitiekist uit de aanbieding van de dump in Groningen mee moest nemen, voor het geval dat ik weer zo'n zielig bakje in een plastiek boodschappentas tegen zou komen.

Geplaatst
Dus toch weer die kistjes                ik heb ze nog liggen!
Ja ik ook nog. :thumbup:

Jij kon er toch niet zoveel meenemen als je eerst zei?

D'r pasten toch maar een stuk of 20 in dat autootje van jou?

Geplaatst
Dus toch weer die kistjes

ik heb ze nog liggen!

Ik ook, 5 stuks achter in de garage. :thumbup:

Die kisten waren 1 euro per stuk. :dribble:

Nu nog goedkeuring voor 1 euro stuk. :cry:

Geplaatst

Er zijn inmiddels al een aantal naar het midden en zuiden van het land vertrokken,en heb nog een aantal voor eigen gebruik liggen.

gr Twinlife :thumbup:

Geplaatst

Er zijn inmiddels al een aantal naar het midden en zuiden van het land vertrokken,en heb nog een aantal voor eigen gebruik liggen.
Ik ben benieuwd! :thumbup:
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...