Twinlife Geplaatst 20 april 2004 Share Geplaatst 20 april 2004 Heb je nu die kleine of die grote kistjes? Ik wil wel van die kleine, zijn die er nog? Dit zijn dus van die zwarte vierkante kisten Maten: lengte 35cm hoogte 35cm breedte 15cm. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 20 april 2004 Share Geplaatst 20 april 2004 Ach, 't is toch gemakkelijk om te doen, maar ja je moet je er even in verdiepen. Eerlijk gezegd heb ik mij er nog niet verdiept,ben wel bezig geweest maar toen liep de comp weer eens vast. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 20 april 2004 Share Geplaatst 20 april 2004 Grrr, daar heb ik 2 van, die vind ik eigenlijk te groot. Dan maar iets anders zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoppertje Geplaatst 20 april 2004 Share Geplaatst 20 april 2004 Grrr, daar heb ik 2 van, die vind ik eigenlijk te groot. Dan maar iets anders zoeken. Aanbieding bij de supermarkt. Bij 1Kg Huzarensalade krijg je GRATIS een plastic bakje inclusief deksel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 20 april 2004 Share Geplaatst 20 april 2004 Grrr, daar heb ik 2 van, die vind ik eigenlijk te groot. Dan maar iets anders zoeken. Aanbieding bij de supermarkt. Bij 1Kg Huzarensalade krijg je GRATIS een plastic bakje inclusief deksel. Ook voor een eurootje en heb je misschien ook afmetingen van het bakje. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DearHunter Geplaatst 20 april 2004 Share Geplaatst 20 april 2004 En dat zal lekker waterdicht zijn. Moet toch maar eens gaan gelofen aan zo'n tuppedoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 21 april 2004 Share Geplaatst 21 april 2004 Leuk, die plastieke dozen, tenzij je ze op of in de grond stopt. Dan komen de mannen/vrouwen met de prikstok, en hop, lekke band.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 11 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2004 OFTEWEL TOCH WEER MUNIETIKISTJES Later!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Leuk, die plastieke dozen, tenzij je ze op of in de grond stopt. Dan komen de mannen/vrouwen met de prikstok, en hop, lekke band.... en dan komt Ineke van 11 met maatje 41 en die trapt op dat pastieken Joma salade bakje uit de C1000 aanbieding. Als zij de cache niet kan vinden dan komt JandeBehanger met z'n prikstok uit de Lidl aanbieding. Jandebehanger prikt zeker 20 cm diep, want dat had ook sukses bij die begraven cache in Soesterduinen. Ik heb wel eens gedacht dat ik zo'n vette munitiekist uit de aanbieding van de dump in Groningen mee moest nemen, voor het geval dat ik weer zo'n zielig bakje in een plastiek boodschappentas tegen zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 11 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2004 Dus toch weer die kistjes ik heb ze nog liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Dus toch weer die kistjes ik heb ze nog liggen! Ja ik ook nog. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Dus toch weer die kistjes ik heb ze nog liggen! Ja ik ook nog. Jij kon er toch niet zoveel meenemen als je eerst zei?D'r pasten toch maar een stuk of 20 in dat autootje van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Dus toch weer die kistjes ik heb ze nog liggen! Ik ook, 5 stuks achter in de garage. Die kisten waren 1 euro per stuk. Nu nog goedkeuring voor 1 euro stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Jij kon er toch niet zoveel meenemen als je eerst zei?D'r pasten toch maar een stuk of 20 in dat autootje van jou? Er zijn inmiddels al een aantal naar het midden en zuiden van het land vertrokken,en heb nog een aantal voor eigen gebruik liggen. gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 11 mei 2004 Share Geplaatst 11 mei 2004 Jij kon er toch niet zoveel meenemen als je eerst zei?D'r pasten toch maar een stuk of 20 in dat autootje van jou? Er zijn inmiddels al een aantal naar het midden en zuiden van het land vertrokken,en heb nog een aantal voor eigen gebruik liggen. Ik ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten