Spring naar bijdragen

MUNITIEKISTJES


team wolfje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat jammer Woensdag hadden ze nog een hele grote stapel ???
Ze hadden nu ook nog wel een hele stapel,maar dat waren hele kleine plastic ammo-boxen die je voor oa een micro cache kunt gebruiken.
Dan hoef ik er morgen niet heen en dan kan tenminste wat nuttigs doen! :thumbup:

Tja misschien heb je nog wat te behangen. ;)

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hebben ze ook munitiekisten in Groningen. Heb alleen geen idee wat ze er hier voor vragen. Heb eens horen zeggen ook 5 eurootjes.

Die prijs heb ik ook gehoord maar of dat nu voor de kleine of grote was dat weet ik niet.

Maar als ik een keertje weer in Groningen ben wat nog wel eens gebeurt :D wil ik voor de precieze prijzen

wel een binnen kijken.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hebben ze ook munitiekisten in Groningen.

Hmm, dat is in de Gelkingestraat en daar kun je je auto echt niet kwijt zaterdags.

Op de fiets is ook niet zo'n goed idee, want ik vraag me of ik die blikken wel kan houden en of de fiets nog voor de dump staat als ik de dump uit kom.

Als ik met de bus erheen ga dan ben zeker de halve dag kwijt.

Dat schiet dus niet echt op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder AH aan het Zuiderdiep kun je wel terecht (ingang t.o. politiebureau). Ik sta daar ook vaak op zaterdag en de wachttijd valt reuze mee. Zeker wanneer je aan het eind van de ochtend gaat of na 14 uur. Tussen 12 en 14 is het wel druk. Vanaf daar is het +/-200m lopen als je de uitgang aan de kant van het Zuiderdiep pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf daar is het +/-200m lopen als je de uitgang aan de kant van het Zuiderdiep pakt.

Maar om 200 meter te lopen met een stapel ammo-boxen,ze kunnen je wel aanhouden en denken dat je een aanslag gaat plegen. :D

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

De enige aanslag die ze in Groningen kennen is een belastingaanslag.

 

Alhoewel, kreeg gisteren een pakje uit Amerika. Waarde van de inhoud 80 dollar. Verzendkosten, schrik niet, 50 dollar.

Postbode belt ff aan. Of we er 21 euro bij willen leggen. De klote douane heeft het pakketje weer eens losgehaald en bekeken en vond het nodig dat ik 19% btw ging betalen. Er zaten 21 onderdeeltjes in en alle kleine doosjes enz waren geopend.

Het gekste is dat ik ook 19% btw heb moeten betalen over de verzendkosten. 130 dollar (80 + 50) is namelijk 110 euro. 19% is net geen 21 euro.

Dus dat wordt weer een bezwaarschrift en de nodige rompslomp en dat allemaal weer voor goed 5 euro. En eigenlijk natuurlijk volledige bedrag en dat ze het pakketje 3 weken hebben vastgehouden enz enz.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;) De enige manier om in dit land nog geld over te houden, is je eigen belastingdienst beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat jullie onder groooot of klein verstaan maar de door mij gekochte kisten hebben de volgende kenmerken :

maten: 14Cmx15Cmx37Cm

kleur: zwart

Opdruk: 30 cartridges

Materiaal : Kunststof

Waterdicht door rubber in deksel.

 

Jurgen & Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat jullie onder groooot of klein verstaan maar de door mij gekochte kisten hebben de volgende kenmerken : maten: 14Cmx15Cmx37Cm

Ik ben er vanmiddag even heen geweest en inderdaad de bewuste kisten zijn in ruime hoeveelheden aanwezig. :eek:

Als van de helft van de aanwezige munitie kisten een geocache gemaakt wordt! :D

Ik heb er maar 5 gekocht voor 1 euro per stuk, thuis gelijk een van de kisten aan m'n broer, "C@rlos" gegeven voor z'n eerste geocache.

Zijn opmerking: Is die kist niet wat te groot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat jullie onder groooot of klein verstaan maar de door mij gekochte kisten hebben de volgende kenmerken : maten: 14Cmx15Cmx37Cm

Ik ben er vanmiddag even heen geweest en inderdaad de bewuste kisten zijn in ruime hoeveelheden aanwezig.

FF voor de duidelijkheid: Hebben we het nu over de "kleine" kistjes van Army/Navystore a.d. Oosterkade (achter het Damsterdiep)? Zo ja, dan ga ik er maandag gelijk een paar halen! :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maten: 14Cmx15Cmx37Cm
Ik ben er vanmiddag even heen geweest en inderdaad de bewuste kisten zijn in ruime hoeveelheden aanwezig.
FF voor de duidelijkheid: Hebben we het nu over de "kleine" kistjes van Army/Navystore a.d. Oosterkade (achter het Damsterdiep)?

Ja, ze hebben er nog wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel! ;)

Hoeveel ben je nodig 5, 10, 20

Ik heb er 5 meegenomen en de stapel werd er niet echt kleiner van. :P

Gewoon de auto voor de toko neer zetten, achterklep los, naar binnen gaan, de mejuffrouw een briefje van 5 euro toe steken, 5 munitiekisten inkladen, klep dicht en wegwezen.

Denk je wel om de openingstijden?

Niet alle toko's zijn 's maandags open :ph34r:

'T is zonde als je voor niets komt. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er vanmiddag even heen geweest en inderdaad de bewuste kisten zijn in ruime hoeveelheden aanwezig.

Nou das ook leuk voel ik mij toch een beetje vern*kt. :ph34r:

Kreeg dus vrijdag een vrouwtje aan de telefoon die bij hoog en bij laag beweerde dat de ammo-boxen op waren en alleen de kleine nog op voorraad waren die een grote haden van een broodtrommel.

Dus dan word het zeker volgende week Dinsdag nog een ritje naar Groningen om een kofferbak vol te halen. ;)

 

 

Gr Twinlife (die JandeBeHanger bedankt voor zijn ritje naar Groningen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...