Flaker91 Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Hey, Binnenkort staat er een reisje naar Duitsland op de planning. Omdat ik daar ook wil gaan cachen, ben ik benieuwd welke kaarten goed zijn. Voor Nederland heb ik OnRoute wandelkaarten, die zijn erg nauwkeurig met veel bospaden. Ik heb er nu OSM-Duitsland op gezet, 550MB aan kaarten, maar dit zijn dus alleen de wegen. Is er ook een completere kaart die ook wandelpaden aangeeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 IK hoor/lees altijd goede verhalen over de open cycle maps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cve.gps Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 Gratis je eigen kaarten samenstellen op: http://garmin.openstreetmap.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 1 juli 2013 Share Geplaatst 1 juli 2013 OFM Duitsland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Ik ben zeer tevreden over de (eveneens OSM) Freizeitkarten, verkrijgbaar per land voor bijna heel Europa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mueko Team Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Ik kan OpenFietsMap aanbevelen. In Duitsland doen wij alles met Reit und Wanderkarte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 In Duitsland doen wij alles met Reit und Wanderkarte. Waarom alleen in Duitsland. Zijn kaarten van half europa. Wat is er mis met de rest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2013 Ik ben maar begonnen met de Reit und Wanderkarte. Het viel me wel op dat de maps allemaal dezelfde bestandsgrootte hebben. Misschien is't verschil ook niet heel groot. Bedankt voor de suggesties! Ik meld me over een uurtje ofzo wel als ik hem erop heb staan! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mueko Team Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 In Duitsland doen wij alles met Reit und Wanderkarte. Waarom alleen in Duitsland. Zijn kaarten van half europa. Wat is er mis met de rest? Niets mis mee. Toe ik met de Reit und Wanderkarte begon was deze nog niet zo uitgebreid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2013 Nou, de RuW-karte staat erop! Hij's best wel chaotisch in sommige gebieden (allerlei borden enzo er op). Toch de OFM ook maar proberen! :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 2 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2013 De OpenFietsMap Germany is toch een stukje duidelijker :-) Bedankt voor alle input, mijn missie is geslaagd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariel Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Ik heb veel gehad aan jullie suggesties, ben nu ook de nodige kaarten aan het downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden