Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik weet eigenlijk niet of ik deze vraag hier wel mag stellen want het gaat eigenlijk niet over het geocachen zelf.

Ik gebruik mijn etrex20 voor het geocachen en vaak als ik op de fiets ben heb ik dat ding in mijn hand. Nu ben ik op zoek naar een houder maar de Garmin fietssteun ziet er niet zo stevig uit en ik lees er ook veel negatieve dingen over.

Welke fietssteun gebruiken jullie???

Geplaatst

Een RAM mount schijnt goed te voldoen. Zelf heb ik een Garminsteun, je moet de GPS goed vastdrukken en dan blijft hij goed zitten. Dit kreeg ik in eerste instantie niet voor elkaar, zo stroef ging het. De winkel waar ik het gekocht heb, heeft er iets aan veranderd en behandeld met siliconen en nu gaat het goed.

Geplaatst

Ik weet eigenlijk niet of ik deze vraag hier wel mag stellen want het gaat eigenlijk niet over het geocachen zelf.

Het kan dus het mag. Het gaat trouwens wel over geocachen.

Geplaatst

Zoals een oud gezegde zegt: met de GPS in de hand komt men door het hele land.

Maar serieus, mijn GPS is al een keer van de fietssteun ter aarde gestort en sindsdien hang ik hem met een koordje om mijn nek.

Geplaatst

De fietsklemmen van Garmin werken prima. Je hebt een uitstekend overzicht. Veilig. Het ding om je nek hangen is geen optie. Dat komt niet ten goede aan de veiligheid voor zowel jezelf als je medeweggebruikers.

Geplaatst

Maar serieus, mijn GPS is al een keer van de fietssteun ter aarde gestort en sindsdien hang ik hem met een koordje.......

...... om de fietsbel.

Ik heb een zelf gemaakt 'bakje', waarin de GPS zit en in principe nooit kan uit vallen. Maar zeg nooit nooit, dus leg ik het koordje gewoon om de fietsbel.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...