Spring naar bijdragen

Fc Geocaching


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het leuke van dit draadje is dat het al ontspoorde in het bericht van de starter.

Maar eerlijk is eerlijk, ik vertelde mijn vrouw wat mijn bijdrage was. En zij zei, wat zit je nu weer te lamballen. Terwijl ze dat woord niet eens kent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Onder hoeveel namen post Vlindertje, Geowolf en Johannes dan wel niet??

 

Ik heb wel eens iemand horen zeggen:

Waarschijnlijk hebben zijn schoentjes tijdens zijn jeugd te strak gezeten.....

 

Groetjes,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlinder = Rupsje = Geowolf = Schaapskleren = Team Pruimtabak = ons aller geweten.

 

En dan hoop ik niet dat wat iemand anders zei, Vlinder = Geoman, waar is. Want dan heb ik mijn tweede waarschuwing te pakken.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me ook wel gaaf om eens een heel kort verhaal te schrijven over een club hier in de nabijheid.

 

Club Noblesse.

 

Ook daar komen veel oude stompen. En inderdaad. Vroeger was daar ook alles beter. Toen werd er nog aandacht aan elkaar besteed. Een praatje, een drankje. En pas daarna scoren.

 

 

Tegenwoordig werken daar vooral dames die ingewikkelde voornamen hebben en een wat oostblokkig uiterlijk. Niks geen praatje meer. Drankjes bij voorkeur wel. En vooral hele dure. En het liefst scoren aan de lopende band.

 

Ok. Nu hebben we drie keer hetzelfde verhaal. Wanneer we Diederikus zijn epos ook meetellen 4 keer....

 

 

 

Dus de vraag is, wat Vlindertje betracht met deze post. Is het herhalen wat al gezegd is. En waarom dan? Of is het gewoon een actie om een soort GeoKantine te creeeren. Om toch een tegenhanger van het Geo Cafe te maken.

Het zal mij benieuwen. Maar vermakelijke posts verdienen een leuk topic. Dus ik doe mee in dit geo cafe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlinder = Rupsje = Geowolf = Schaapskleren = Team Pruimtabak = ons aller geweten.

 

En dan hoop ik niet dat wat iemand anders zei, Vlinder = Geoman, waar is. Want dan heb ik mijn tweede waarschuwing te pakken.

 

Hallo all,

 

Ik ben van mening dat Vlinder(tje) Geoman niet is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan hoop ik niet dat wat iemand anders zei, Vlinder = Geoman, waar is. Want dan heb ik mijn tweede waarschuwing te pakken.
Geen idee of je nog waarschuwingspunten kunt krijgen. Ik heb er al tijden 3, wat volgens de forunregels niet zou mogen. Maar misschien kun je tegenwwordig alleen punten krijgen maar er niet meer vanaf komen. ach, misschien nog niet eens zo slecht om eens op een andere maniet een puntje te scoren.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu wordt door mijn vrouw mij het vuur aan de schenen gelegd, terwijl ik geen scheenbeschermers in mijn sokjes heb.

Ze vraagt met wie ik zit te chatten.

Ik zeg, met ikbenjanuz, wolojoli, profplof, PiepMuis, fietspomp en indiana.

En ze begint te twijfelen aan mijn toerekeningsvatbaarheid.

 

Ik heb nog maar gezwegen over Vlinder, want dan denkt ze misschien dat ik een extra vriendin heb.



 

En dan hoop ik niet dat wat iemand anders zei, Vlinder = Geoman, waar is. Want dan heb ik mijn tweede waarschuwing te pakken.

Geen idee of je nog waarschuwingspunten kunt krijgen. Ik heb er al tijden 3, wat volgens de forunregels niet zou mogen. Maar misschien kun je tegenwwordig alleen punten krijgen maar er niet meer vanaf komen. ach, misschien nog niet eens zo slecht om eens op een andere maniet een puntje te scoren.

 

Geoman heeft mij gezegd dat ik bij 10 waarschuwingspunten word geroyeerd. Heb ik zwart op wit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel verhaal geschreven, maar laat maar, dus backspacekey mooi lang ingedrukt . Gezeur allemaal. Heb dit weekend weer heerlijk gecached op mijn eigen manier. De vergelijking met voetbal had ik een poosje geleden ook al eens gebruikt, zei het iets anders dan Vlinder nu toepast. Blijkbaar was mijn vergelijking te stompzinnig voor woorden want onze (fakeaccountgebruiker) Vlinder vond het niet waardig hier op te reageren. Get a live!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...