Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Nog even off-topic voordat ik weer extra hints ga weggeven.

De bloemen heb ik gekregen omdat de baas het 40 jaar met mij heeft volgehouden. En als het goed is krijg ik nog een pennenset met inscriptie: "Dank Od voor 40 jaren lol."

Proficiat!!!!!

Kan je weer mooie logjes mee schrijven :wink2: (o jee, dat was een ander draadje)

bewerkt door regenboog2
Geplaatst

Heb je daar dan bezwaar tegen Od?

Volgens mij is er opzet in het spel. Iedere keer als ik een bijdrage wil leveren aan een topic, laten ze de boel ontsporen.

Geplaatst

Heb je daar dan bezwaar tegen Od?

Volgens mij is er opzet in het spel. Iedere keer als ik een bijdrage wil leveren aan een topic, laten ze de boel ontsporen.

Was alleen maar goed bedoeld hoor. Ik vind het een hele prestatie als de baas je na 40 jaar nog wil dat je komt werken. Dat zegt wel wat over je inzet.

Geplaatst

Als iemand mij om een hint vraagt, geef ik die. Waarom ook niet? Het is een hobby en soms heeft een ander nu eenmaal wat extra hulp nodig. Ik heb ook wel eens andere vinders geemaild over een hint, omdat de CO heel kinderachtig geen antwoord gaf om een hint prijs te geven. Soms lijkt het wel of CO's een statement willen maken. Doe dat dan aub op een andere manier in je leven ipv je hobby.

• Top! 1
Geplaatst

CO's bepalen het spel. Het staat jou dus vrij hints te geven ten aanzien van je eigen cache, maar het is ongepast dat te doen voor andere caches omdat jij vindt dat een CO zich kinderachtig gedraagt. Of en hoe andere CO's een statement willen maken en in hun leven of hobby staan is niet jouw zaak (tenzij jouw belangen in het geding zijn).

Geplaatst

Iedere cacher kan hints van mij krijgen voor mijn caches. Ik wil graag dat mijn caches worden gevonden, maar ik wil ook graag dat men eerst de moeite heeft gedaan er zelf uit te komen. Dus ik geef slechts een duwtje in de rug en soms twee duwtjes. Hints vragen aan anderen dan de CO doet mij teveel denken aan de afschuwelijke site Geoleaks. Uitzonderingen maak ik echter wel. Als mijn dochter vraagt om een hint, dan verwijs ik haar niet naar de CO.

Geplaatst

Iedere cacher kan hints van mij krijgen voor mijn caches. Ik wil graag dat mijn caches worden gevonden, maar ik wil ook graag dat men eerst de moeite heeft gedaan er zelf uit te komen. Dus ik geef slechts een duwtje in de rug en soms twee duwtjes. Hints vragen aan anderen dan de CO doet mij teveel denken aan de afschuwelijke site Geoleaks. Uitzonderingen maak ik echter wel. Als mijn dochter vraagt om een hint, dan verwijs ik haar niet naar de CO.

Ik heb eens naar ZW gekeken en ik krijg de indruk dat de lezer dusdanig om de oren geslagen wordt met hints dat je de hele multi vanuit de luie stoel kunt oplossen mbv kaart en telefoonboek. Ik vond wp 1, 2, 3 en 5 voor ik er erg in had. Maar misschien is dat onderdeel van de misleiding?

Geplaatst

Ik heb eens naar ZW gekeken en ik krijg de indruk dat de lezer dusdanig om de oren geslagen wordt met hints dat je de hele multi vanuit de luie stoel kunt oplossen mbv kaart en telefoonboek. Ik vond wp 1, 2, 3 en 5 voor ik er erg in had. Maar misschien is dat onderdeel van de misleiding?

Jij lijkt net zo'n cacher als ik, proberen de zaak op te lossen op je luie kont. Dat heb ik dus misbruikt, één en al misleiding (niet verder vertellen graag). Maar WP5 is mij onbekend.

Geplaatst

Het is veel leuker om ZW niet op je luie kont op te lossen. Kikkers hebben laten zien dat ze van water houden. Echt! We kwamen niet meer bij van het lachen! Dat hadden wij niet graag willen missen! We hebben een super gezellige dag gehad, die nodig in de herhaling moet.

Team Tabak: jullie kunnen trots op ons zijn. Ook wij gingen voor een ontspannen dagje uit. Met buikpijn van het lachen is dat zéker gelukt!

Od: Senks voor Zoete Wraak.

Dit is echt een aanrader voor iedereen die van water houdt :)

Geplaatst (bewerkt)

Jij lijkt net zo'n cacher als ik, proberen de zaak op te lossen op je luie kont.

De stoel is lui, niet de kont.

Dat heb ik dus misbruikt, één en al misleiding (niet verder vertellen graag).

We zullen zien.

Maar WP5 is mij onbekend.

Dank voor deze hint.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

Dan hebben we nu eindelijk een meningsverschil. Een luie stoel bestaat niet. Net als een gezellige bank of een warm behangetje. Ik ben lui, gezellig en warm.

Geplaatst

En dat willen we niet! We willen geen meningsverschil met Od! Maar waar is die stoel, die bank en dat behang dan gebleven?

En waarom trek jij je dochter voor? Alle cachers zijn gelijk vind ik :bag:

Ik ben zóóó blij. Mijn smilies werken weer :thumbsup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...