Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij willen as zondag een multicache gaan doen met 4 kinderen in Twente. Wie heeft er voor ons een leuke tip. Hij moet niet te moeijlijk zijn want we zijn nog niet zo ervaren.

Groetjes Sandra

ReizenReizen

Geplaatst

de verloren schat van kasteel altena. hele leuke multi, kleine drie kilometer. Het is alleen wel een PM cache. Ik weet nie of jullie premium member zijn, zo niet dan is dit een waardeloze tip

Geplaatst

Gluppie bedankt voor je antwoord. We zijn nog geen premiumlid maar overwegen dit wel. We hebben gisteren een GPS gekocht (garmin etrex 20) en als ke premium lid bent kunt je toch wat meer info in je gps laden volgens mij.

Geplaatst

Niet specifiek voor kinderen maar wel leuke caches: De Dodezee-rollen, Groot Brunink, De drie wijzen in Enschede Oost
en Het Hulsbeek 2 Heidevelden. Veel plezier.

Geplaatst

Bedankt Krijgertjes. Ik heb ze allemaal genoteerd. Ze lijken me leuk! Het leukst voor de kids is op het eind een doosje met wat goodies erin of travelbugs zodat we kunnen ruilen.

Premium lid worden wil nog niet lukken. Elke keer als ik 1 jaar aanklik loopt hij vast.

Geplaatst

Het is gelukt ik ben Premium.

Ik ben nu pm maar ik kan de pm caches niet lezen. ik krijg dan een melding dat ik eerst pm lid moet worden terwijl rechtsbovenaan pm member staat.

Of moet ik even geduld hebben????

Geplaatst

Even uitloggen en opnieuw inloggen wil ook wel eens helpen...

Geplaatst

nog een tip ( ook al hebben we die niet zelf gedaan, omdat we toen aan het fietsen waren) Cluedo in het Grintenbosch (GC24FMV). Wij liepen het bos in voor de earthcache die daar ook is, en ontmoetten toen een tweetal teams met kinderen die op dat moment vol enthousiasme met deze cache bezig waren, waarop wij hebben besloten als we daar weer in de buurt komen, deze absoluut gaan doen.

• 1 month later...
Geplaatst

de verloren schat van kasteel altena. hele leuke multi, kleine drie kilometer. Het is alleen wel een PM cache. Ik weet nie of jullie premium member zijn, zo niet dan is dit een waardeloze tip

Deze hebben we gedaan en hij was erg leuk. Thanx

Nog meer tips zijn welkom :-)

Niet specifiek voor kinderen maar wel leuke caches: De Dodezee-rollen, Groot Brunink, De drie wijzen in Enschede Oost

en Het Hulsbeek 2 Heidevelden. Veel plezier.

Het hulsbeek 2 heidevelden was ook erg leuk!

Misschien dit weekend Groot Brunink doen?

Geplaatst

Blij dat ik een goede tip heb gegeven :D. Wij wonen echter niet in de omgeving Hengelo, deze cache hebben wij gedaan, toen wij er een weekendje waren. Heb je al eens gezocht op favorites? Op die manier zoeken wij meestal naar caches, als we naar een voor ons niet zo bekend gebied gaan. Weten we gelijk of er een cache in de buurt ligt, die de moeite meer dan waard is.

Geplaatst

Ik ben inderdaad aan het zoeken naar favorites en allemaal logs aan het lezen. Voor kinderen vinden we caches met metalen plaatjes ergens op gemaakt met ene letter ook erg leuk. Die zoeken we nu. We hebben hier in de buurt best veel caches, maar veel in voortuinen en dat vinden we helemaal niets!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...