hooningkorf Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 (bewerkt) Ik zou het wel leuk vinden als ik een cache neer leg en daar voor gratis abonnement/premium lid maatschap voor zou krijgen. Dit kan b.v. door dat deze cache favoriete punten krijgt en dan voor 10 punten een maand bij 25 half jaar en bij ..... een jaar. Wat vinden jullie hier van ?? Tenslotte kost een cache neerleggen ons ook geld. Neem nu alleen maar een bamibakje je moet toch eerst bami kopen en opeten om deze te kunnen gebruiken.. 28 maart 2013 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 (bewerkt) Wordt CEO bij Groundspeak, Hooning!PN 28 maart 2013 bewerkt door Phoenix-night 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik ga even heel snel heel veel vriendjes maken die PM zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Wat is CEO Fenix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Od? Wat is een Fenix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Hooning, ijdele hoop. GS incasseert alleen maar, geeft niets weg. Od? Wat is een Fenix? PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 28 maart 2013 Share Geplaatst 28 maart 2013 Mag ik dan ook 25 favo's inleveren voor een ammobox? Hooningkorf zegt:Neem nu alleen maar een bamibakje je moet toch eerst bami kopen en opeten om deze te kunnen gebruiken. Niemand zegt dat je die bami moet opeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackHoe Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 (bewerkt) Hooning, ijdele hoop. GS incasseert alleen maar, geeft niets weg. Waar haal jij die wijsheid vandaan? Dat is niet waar. Om een voorbeeld te geven; ze hebben prijzen gedoneerd voor de fotowedstrijd. Bovendien weet ik dat ze ook aan hun vrijwilligers regelmatig wat geven. Dus ze geven wel af en toe wat weg. Maar een primeum membership vragen voor het leggen van een "kwaliteits"- cache zou stimulerend kunnen werken. Maar ik heb al zo'n membship 29 maart 2013 bewerkt door JackHoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackHoe Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Wat is CEO Fenix? Chief executive officer ==> bestuursvoorzitter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Voor allemaal: Eén Goede Vrijdag Jack Hoe: Dankjewel voor de uitleg van CEO. Dat wist ik nog niet. Hooning: ik zie wel wat in jouw idee. Wie gaat het uitvoeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 1 april ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 (bewerkt) Wat vinden jullie hier van ??een 1-april grap! 29 maart 2013 bewerkt door DanPan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Het is geen 1 april. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Dat klopt! Zijn er al ideeën om het plan uit te werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Eigenlijk toch wel een goed idee om favo-punten te belonen. Iedereen die mij 5 favo's geeft krijgt een gratis hint voor één van mijn andere caches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden