Dagwacht Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Ik zet ze gewoon op tempararily disabled en breng de caches naar de Chinees. De afspraak is al gemaakt en we krijgen de volle medewerking. Tape kan ik niet aankomen, maar hopelijk zijn de caches na enkele dagen voldoende doordrenkt met knoflooklucht dat de honden er brood van lusten.
JackHoe Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Krijg ik toch een ingeving; een cache die alleen met een hond te vinden is, omdat een hond een goeie neus heb en hem kan ruiken, maar niet voor mensen..... (weer een attribute erbij; een speurhond )
de kikkers Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Fam: Nu gaat het over Garlic tape hoor! Wij hebben ook caches, en nog geen enkel rolletje in huis. Wat nu?
antarctica Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Fam: Nu gaat het over Garlic tape hoor! Wij hebben ook caches, en nog geen enkel rolletje in huis. Wat nu? Off line halen, doe ik ook. Antarctica
de kikkers Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Er zal niks anders op zitten. Waardeloos al dit extra 'gedoe'
Team Aragorn Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Kun je niet een gewoon knoflookteentje met plakband aan je cache vastmaken? Of je perst het teentje eerst uit en gaat er dan met plakband langs ... nergens staat toch dat het de officiële garlic-tape moet zijn!
Vlindertje Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Instant powertrail! Strooiklaar: 500 nano's + bonuscache. Gemakkelijker kunnen we het niet maken; wèl leuker! 1
Dagwacht Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Geocaching.com houdt het goed geheim. We mogen dus blij zijn dat we uitverkoren zijn om onze caches in veilgheid te brengen. Googlen levert alleen maar Garlic tape(nade) op.
jakkes Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 (bewerkt) Snap het probleem niet zo,hier liggen meters Garlic tape bij de AH dus zeg nu niet dat het niet te krijgen is. Kreeg net van GS een mail met de vraag om de Hint ook aan te passen als de tape geplakt is. 28 maart 2013 bewerkt door jakkes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden