Linkalovers Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 (bewerkt) Off-Topic Odlaniger heeft mij gevraagd het volgende bericht te plaatsen, aangezien hij zelf een schrijfban heeft.....Maar ik meld mij ook af op het forum. Ik heb tot eind september een schrijfban vanwege off topic gezwets....Odlaniger heeft mij gevraagd het volgende bericht te plaatsen, aangezien hij zelf een schrijfban heeft.....Maar ik meld mij ook af op het forum. Ik heb tot eind september een schrijfban vanwege off topic gezwets.... Od, wat lees ik nu? Ik zal je 'gezwets' missen . Af en toe heeft deze site ( of een draadje ) gewoon een 'opkikker' nodig, wie gaat daar nu voor zorgen? Ps. @Kikkert: niet discriminerend bedoeld hoor ! 6 september 2013 bewerkt door Linkalovers
antarctica Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 Od, Als onderwijsmens in hart en nieren, heb ik een hekel aan de pestkoppen, de treiteraars, pootjehakers, leugenaars, fraudeurs, achterbaksen, beledigers en omgrijpbaren. En ik heb een zwak voor de giechelmeisjes, de bulderende, overslaande lach van de puberjongens, de slappe lach types, de altijd vriendelijke leerling die moeite heeft met mijn vak. In meer dan 30 jaar onderwijs heb ik nog nooit een mens met een vriendelijk gezicht strafwerk gegeven. Od, ik ken je persoonlijk; wij kiezen zelfs steevast het zelfde Griekse eiland uit om uit te rusten; ik ga je altijd bijzondere, soms ondoorgrondelijke, maar altijd charmante humor missen! Od, laten we maar samen eens een mooie slapende schoonheid gaan wandelen. Antarctica
regenboog2 Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 Wat jammer dat enkele van de 'smaakmakers' zich niet meer welkom voelen op het forum. Ik heb met plezier jullie bijdragen gelezen, niet alleen de leuke dingen maar ook de antwoorden op serieuze vragen. Ik heb van jullie geleerd en genoten en zal jullie missen.
team nessa Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 Dat scheelt weer hele pagina's over moeten slaan omdat het totaal offtopic is. 1
Diederikus Geplaatst 6 september 2013 Geplaatst 6 september 2013 Een pracht tocht voor de puntenrunners, wordt het lekker rustig in Nederland. Goed te zien dat het kwartje bij jou ook gevallen is. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit of de gaan munzeeën of kokertjes zoeken.
Team Tabak Geplaatst 7 september 2013 Geplaatst 7 september 2013 Denemarken verdient het om op een andere dan deze manier ontdekt te worden.....
team nessa Geplaatst 7 september 2013 Geplaatst 7 september 2013 Wij hebben Denemarken al op die andere manier ontdekt en de echte liefhebbers zullen dat ook doen. Mensen die echt alleen voor de puntjes gaan hebben nu niet en nooit niet interesse in die mooie plekjes, dat mooie verhaal enzovoort en zullen op een cache die als herdenking aan een verkeersslachtoffer blijven schrijven dat ze er langs scheurden.. Het blijft voor elk wat wils en zolang GS het toestaat en dat zullen ze blijven doen want de dollars moeten binnen blijven stromen om de snoepreisjes naar de megaevents te betalen.
Aanbevolen berichten