topzoekertje Geplaatst 6 oktober 2014 Geplaatst 6 oktober 2014 Is GeoWolf niet onze Vlinder, die met grote stelligheid beweert dat een geocache pas een geocache is als er ruilmateriaal aanwezig is ? Blijkbaar veranderen zijn meningen ook in de loop der jaren, want in deze log lees ik dat het alleen om locatie gaat en de rest eigenlijk maar onzin is. 4
Bandiet Geplaatst 6 oktober 2014 Geplaatst 6 oktober 2014 (bewerkt) Je bent niet trots op de 4 meest recente logjes van 20 september? Gelukkig komen er vaker mooie logjes voorbij die net zo mooi zijn als die van GeoWolf. En dan ook nog een paar mooie foto's erbij, doen mijn fotohart kloppen. Nee, ik ga niets zeggen over de laatste 4 logjes... 6 oktober 2014 bewerkt door Bandiet
Bandiet Geplaatst 6 oktober 2014 Geplaatst 6 oktober 2014 Is GeoWolf niet onze Vlinder, die met grote stelligheid beweert dat een geocache pas een geocache is als er ruilmateriaal aanwezig is ? Blijkbaar veranderen zijn meningen ook in de loop der jaren, want in deze log lees ik dat het alleen om locatie gaat en de rest eigenlijk maar onzin is. Het was niet mijn intentie om een discussie te starten. Ik heb zelf een cache gehad, die ik zelf nooit zou zoeken maar ik heb 'm gelegd voor anderen die dat wel leuk vonden. Laat ieder zijn ding doen, die hij prettig vindt. En meningen mogen veranderen.... Ik zelf vind een doos op het eindpunt prettig want je hebt iets gevonden. Maar uiteindelijk gaat het mij om de wandeling en de omgeving.
snoopy and woodstock Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Geplaatst 6 oktober 2014 Ho ho ho dit draadje is bedoeld om iedereen te laten genieten van mooie log's EN NIET OM DE GEBRUIKELIJKE DISCUSSIES VAN DIT FORUM TE HERKAUWEN !!! Dus a.u.b. verder met het plaatsen van leuke log's
ioHpeiH Geplaatst 6 oktober 2014 Geplaatst 6 oktober 2014 "Het is Diederikus-time" Dat is geen veer in je r**t maar die complete gier uit je avatar :-) 1
Team Aragorn Geplaatst 6 oktober 2014 Geplaatst 6 oktober 2014 Is GeoWolf niet onze Vlinder, die met grote stelligheid beweert dat een geocache pas een geocache is als er ruilmateriaal aanwezig is ? Blijkbaar veranderen zijn meningen ook in de loop der jaren, want in deze log lees ik dat het alleen om locatie gaat en de rest eigenlijk maar onzin is. Het mag niet van S&W maar ik wil toch even kwijt dat ik dit scherp opgemerkt vind ... locatie is belangrijker dan ruilspullen ...
Team Aragorn Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Ave Maria ... nou de log van je medebroeder nog! Omdat die waarschijnlijk de smartfoneur was (met alle afleidende gevaren van dien) ben ik heel benieuwd naar zijn gedachtenspinsels! 1
ioHpeiH Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Gelijke monniken, gelijke kappen. We hebben allebij de smartphone gehanteerd. Maar de noodzaak om constant met de telefoon in je hand te lopen was er gelukkig niet. Tussen de punten zat ie gewoon in mijn zak of deed het apparaat dienst als fototoestel. Gelukkig maar, de omgeving was te mooi om te missen :-) 2
naj16 Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 En ik maar denken dat dit over mooie logjes gaat. Schrijven is schrappen. 1
Team Aragorn Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Ja Jan, TFTC is het minimale maar op den duur niet zo origineel meer. Ik vond in ieder geval de log(s) van Diederikus de moeite van het lezen wel waard. Komt het L-N woordenboek ook nog eens van pas. 1
Diederikus Geplaatst 29 december 2014 Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) Nou vooruit, eentje dan nog. @team Aragorn: correctie van spelfouten wordt altijd in dank aanvaard, of het nu om posts of logs gaat. 29 december 2014 bewerkt door Diederikus
barny Geplaatst 29 december 2014 Geplaatst 29 december 2014 Died, als je het niet erg vind om aangesproken te worden op per ongeluk verkeert gezette lettertjes waardoor het voor de taalpuristen compleet onleesbaar schijnt te worden dan vraag ik me wel af waarom je deel 1 zomaar onder deel twee neerzet? hoe moeilijk is het om eerst deel 2 te posten en dan pas deel 1 zodat het netjes onder elkaar als 1 brok leesvoer die cache die jullie bezocht hebben is dus ook weer het slachtoffer van het kokersmijt festijn die jaarlijks op de heide gehouden word jullie berichtgeving dat zo een mooie route geen verwaarloosde cache behoort te hebben is wel erg aandoenlijk, zeker als je ziet wat er boven aan de pagina in het ROOD staat aangegeven, zou je kunnen weten dat het een loze roep in de ruimte is dat die 31 december al een jaar terug zou zijn is temeer het bewijs dat deze CO, die in zijn begin jaren zeer productief was met inventieve cache's, nu er helemaal geen zin in heeft om zijn creaties te onderhouden en ze laat doodbloeden daarmee wel de hardwerkende vrijwillige revieuwers nog meer en extra maar vooral onnodig werk bezorgt omdat hij zijn verantwoording als CO niet neemt en zijn verwaarloosde caches niet zelf in het archief gooit, en iedereen maar klagen dat het zo lang duurt dat hun voortuinkoker word gepubliceerd,,,,,,,,,,, aardig maar tegelijkertijd treurig detail is het lezen van de note van de CO op 18 november 2013 en lees dan de log die er direct boven staat, ik ben benieuwd of de vooral tradie-serie rapende bulkloggende Puzzellol de cachepagina ooit wel eens gezien heeft, of is hij gewoon niet slimmer? dit is allemaal de vooruitgang die we moeten slikken, de evolutie/degradatie die het spelletje geocaching schijnbaardoormaakt Barny 1
snoopy and woodstock Geplaatst 29 december 2014 Auteur Geplaatst 29 december 2014 Beste Barny, er zijn genoeg draadjes waar je, je frustraties kwijt kunt. Dit draadje is bedoeld voor een positieve inbreng door het tonen van mooie log's. Respecteer a.u.b .dat niet elk draadje in eindeloos gemekker hoeft te veranderen maar schrijf hier liever een mooie log van je zelf of die je ooit bent tegengekomen.
Aanbevolen berichten