Diederikus Geplaatst 20 maart 2013 Geplaatst 20 maart 2013 Blokken in het bos van GeoBertus deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 wordt vervolgd
snoopy and woodstock Geplaatst 20 maart 2013 Auteur Geplaatst 20 maart 2013 Blokken in het bos van GeoBertus deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 wordt vervolgd Erg vermakelijk, je komt er wel. Bij dit soort log's krijg ik meteen zin om een moeilijke cache te maken.
@Wilbertoord Geplaatst 20 maart 2013 Geplaatst 20 maart 2013 De ME snapte het beter dan menig persoon die pretendeert “geocacher” te zijn Schatzoeken en dan een koker met een armoedig papiertje te vinden is totaal geen schatzoeken maar puntjes verzamelen Maar de CO vind het niet erg omdat hij ook een “puntje” er bij krijgt #zucht Barny hahaha, je zit er echt helemaal naast. De politie had waarschijnlijk verwacht meer dan een boekje te zien. De cache zelf was wederom een knap stukje handwerk. Zo zie je maar weer dat wanneer ik schrijf "een aspergesinstallatie" je toch echt naar de cache toe moet. En dat je niet moet concluderen dat het een kokertje is. En is loggen onder het zicht van de politie niet gunstig voor het behoud van de cache? Lijkt me sterk dat agenten een cache gaan vernielen. Waarschijnlijk was de reden van hun komst naar die plek juist de nieuw geplaatste cache. Want het was die avond ineens vreemd druk op een anders afgelegen parkeerplaats. Nadat ze gezien hebben dat er niets bijzonders aan de hand was (hier bedoel ik de cache dus niet) zijn ze ook netjes gegaan. Ze hebben niets afgebroken. Niets verklapt. De cache ligt er nog steeds
Coorretje Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Net even alle logjes zitten lezen. Genieten is dat. Ik weet helaas dat mijn logjes niet altijd (zeg maar gerust eigenlijk nooit) van dat geweldige niveau zijn. Mede doordat ik een hoop tradi's zoek (en meestal ook vind) en deze niet altijd de uitnodiging geven om een leuke log neer te zetten. Nu wil ik wel graag wat interessantere caches gaan lopen, maar manlief vind lopen soms vermoeiend en op de fiets komen we niet altijd even ver. Zelf ben ik een koukleum en cache ik het liefst bij mooi weer (lees graad of 20 met zon en een klein briesje). Helaas is rond deze tijd van het jaar het weer hooikoortstijd en kan manlief dan niet mee, of alleen kort uit de auto... en ja dan strand je gauw weer bij een tradi die een oppakker is. Ach het voorjaar komt er weer aan en misschien krijg ik manlief wel weer zover om toch weer wat te proberen... en anders zal ik in me uppie wel weer op pad gaan denk...
Dagwacht Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Gisteren ook weer een hele leuke log bij onze cache Ielja Strik, meervoudig wereldkampioen Powerliften. Pantaneiro is een ware woordkunstenaar en zijn log spreekt weer tot de verbeelding: Het zal niet gauw onze favoriet worden, deze sport! In maart vorig jaar deden we een powertrail. We zijn niet echt in de ban geraakt. Integendeel, sinds die ervaring hebben we ons helemaal ver gehouden van alles wat "power" heet. Maar vandaag konden we er niet onderuit. Afgelopen week (niet persoonlijk, maar toch) kennis gemaakt met Ielja Strik. Alle hulde voor die powerreeks aan titels.Het bankje was toen ook al op internet gevonden, maar we moesten toch even het veld in voor de exacte getallen. En die mooie resultaten brachten ons via een leuke formule naar een wat achteraf gelegen sportschooltje. De deur was op slot. Een steelse blik rondom, niemand te zien... met een soepele beweging werd de sleutel onder de mat vandaan getild. Eenmaal binnen wat gewichtoefeningen gedaan. De klaarliggende prijzen wel ontdekt, maar die gunnen we graag de volgende krachtpatser.De powersport zit in de lift. Toch nog favoriet geworden.Dagwacht, dank voor de verrassende training. Team Pantaneiro.
haxepaxe Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Vandaag een mooie log gekregen: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=44199689-6706-40b0-bf4b-fe534000bb39 Dit maakt het plaatsen van caches zo leuk. Hier doen we het voor.
Odlaniger Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Objectief gezien vind ik subjectief de logs van Diederikus de mooiste. Dichterlijke proza. Maar één van mijn favoriete logs is van een andere taalkunstenaar en wel deze: zo jammer weer deze cache, waren we op zoek naar een cache waar ik een coin in achter kon laten kwamen we onverwacht hier,op de GPs zag het er uit als een leuk plekje, helaas is in het eggie niet zo een leuk plekje maar omdat we er toch waren toch maar rondgesnuffeld, helaas ook hier staat het vakje van de hint helemaal niks over de cache zelf, alllean maar hints hoe de cache opgelost moet worden, ik begrijp het niet, je maakt een pussel en geeft gelijk hints hoe op te lossen, waarom maak je dan een pussel? en de hint om de cache te vinden zonder dat mensen de hele boel opverhoop halen of dat mensen zo als ons zich niet gemakkelijk voelen als ze bespeid worden, is er totaal niet,waar gaat het geocachen tegenwoordig om?juist om deze ongemakken voor ons zelf te voorkomen ergenis te voorkomen selecteer ik alle micro's nano's en voortuin (privegebied) cache's er uit, deze CO heeft het voortuinicoontje niet geplaasts, mensen in verlegenheid bregen is waarschijnlijk veel leuker voor sommige mensenveel tijd en veel brandstof verknoeit met me te ergen dat had door de CO makkelijk voorkomen kunnen worden
antarctica Geplaatst 27 maart 2013 Geplaatst 27 maart 2013 Welke "#onhandig persoon" heeft die log geschreven, Od? Toch niet ons aller Barnee? Antarctica
barny Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 (bewerkt) als ik het zelf niet geschreven had zou ik willen dat ik het geschreven had alles wat een goeie log moiet hebben staat er in, de reden van het cache bezoek de hoop op een mooi plekje van de cache de emotie spat er van af als de plek een dezeptie blijkt te zijn de reden waarom de cache niet gevonden werd en dat allemaal inclusief opbouwend commetaar hoe het beter kan en het kersje op de appelmoes, een eindoordeel waarom de cacher denkt dat de cache is gelegt nu ik dit alles terug lees geef ik me zelf nog maar eens een schouderklopje zelfs rozen kunnen stinken Barny 28 maart 2013 bewerkt door barny 2
StarTracking Geplaatst 28 maart 2013 Geplaatst 28 maart 2013 Hier zijn ook juweeltjes te vinden: http://coord.info/GCM1A5 Het is wel een event, maar de logs gaan over de gevonden surprisecaches.
Coorretje Geplaatst 30 maart 2013 Geplaatst 30 maart 2013 Hier zijn ook juweeltjes te vinden: http://coord.info/GCM1A5 Het is wel een event, maar de logs gaan over de gevonden surprisecaches. De link doet het niet...
barny Geplaatst 30 maart 2013 Geplaatst 30 maart 2013 (bewerkt) Zelfhulp deel 1 Alles onder het motto: Geef een hongerige mens een vis en hij heeft morgen weer honger Leer hongerige mensen vissen en ze zullen nooit meer honger hebben nou coorretje het verbaast me dat je die vraag stelt als geocacher, erg nieuwsgierig ben je niet en dat met meer dan 12% mistry founds achter je naam. Wat is er tegen om zelf even achter het mistery van “de niet werkende link” te komen, een beetje Sherlock Holmes is niet verboden hoor Hij maakt het jou ook erg gemakkelijk omdat StarTracking die het wel heel erg balangrijk vind om aan iedereen te laten zien hoeveel simpele kokers (meer dan 50%) in zijn geocache leven gevonden heeft Dus druk op zijn profiel en kijk hoeveel events hij wel niet bezocht heb, (wel helemaal 1) en vowela daar de oplossing op je vraag. Het leven kan zo eenvoudig zijn dat zelfs de slimste mensen onder ons het niet begrijpen Barny 30 maart 2013 bewerkt door barny
Aanbevolen berichten