de kikkers Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 (bewerkt) Ik verwacht niet Brouwer: dat het de bedoeling is dat we een nieuwe Ranking Lijst gaan creëren, namelijk de RL we love Od. Team de Kikkers bestaat misschien wel uit 100% Familieleden die allemaal veel van Od houden! Dus Od: We love you all Voor alle geintereseerden: All you need is een tv programma op RTL 4. De presentator is Robert ten Brink 27 januari 2015 bewerkt door de kikkers
Odlaniger Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Antarctica, een prachtig verslag over jouw jubileumcache en de terugblik naar het begin.
Odlaniger Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Kikker, een beetje off-topic, maar ter verduidelijking: ik hou zielsveel van brouwertje, maar hij heeft een bloedhekel aan mij omdat ik in een grijs verleden iets heb geschreven over puntjesverzamelaars zoals hij. En dat had ik niet moeten doen, mea culpa. Net zo min als mijn beledigingen aan het adres van onze voormalige koningin (maTrix). Om nog maar te zwijgen over mijn zogenaamde antipathie tegen goudjagers. Wat is er mooier dan als eerste een kokertje onder een stoeptegel in een voortuin te vinden?
brouwertjes Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 (bewerkt) He Od, ik heb echt geen hekel aan jou hoor. In tegendeel, ik moet altijd heel hartelijk lachen om jouw bijdragen. 27 januari 2015 bewerkt door brouwertjes
antarctica Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 He Od, ik heb echt geen hekel aan jou hoor. In tegendeel, ik moet altijd heel hartelijk lachen om jouw bijdragen. Mooie log, brouwer! Antarctica
Diederikus Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Mooie log, brouwer! Welke log bedoel je?
Dagwacht Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Wat is er mooier dan als eerste een kokertje onder een stoeptegel in een voortuin te vinden? Twee kokertjes. Net als Wim Kan: Wat is er nou mooier dan een viool. Twee violen. 1
Dagwacht Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 (bewerkt) Ook Toon Hermans kon. Vond dat als kind al leuker, maar nu nog steeds. Waarschijnlijk was Wim Kan de eerste ADHD'er. O, sorry, tegenwoordig hebben ze het over een spectrum, waarbij verwante 'kenmerken' worden samengevoegd. Zoals ASS, Autisme Spectrum Syndroom. Zijn er wel mensen zonder syndroom? O, sorry, het ging over de mooiste log. Duizendmaal excuses. 27 januari 2015 bewerkt door Dagwacht
Odlaniger Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Excuses duizendmaal aanvaard. Als ik down ben zonder een syndroom te hebben, heb ik de behoefte om een mooie log te schrijven. Als ik niet down ben trouwens ook. En zo zijn we weer on topic.
de kikkers Geplaatst 28 januari 2015 Geplaatst 28 januari 2015 Dagwacht: De Dag Wacht. Wakker worden nu. Er is geen tijd voor sombere gedachten. De zon schijnt! Ga lekker geocachen en neem een hond mee. Dat doen wij ook altijd Od: Dank je wel voor alle mooie logs die je nog gaat schrijven. Leuk!
barny Geplaatst 1 februari 2015 Geplaatst 1 februari 2015 deze log kwam ik vandaag tegen http://coord.info/GLGHT6ZW Barny
Dagwacht Geplaatst 1 februari 2015 Geplaatst 1 februari 2015 Zo kan het ook, inderdaad. Ook handig als je deze gebruikt bij een trail. Wij lezen alle logjes en kunnen daar enorm van genieten. We geven ook altijd een reactie als er een vraag, zelfs in bedekte termen, wordt gesteld. Wij krijgen geen honderden logs per dag en is daarom goed te doen.
Team Aragorn Geplaatst 1 februari 2015 Geplaatst 1 februari 2015 Heb ik ooit alleen TFTC gelogd, of een standaardlog voor alle caches van de dag? Ik dacht 't niet maar het geheugen is in zulke gevallen vaak selectief ... in ieder geval, mocht het ooit zo geweest zijn dan is het lang geleden. Meestal doe ik caches die wat minder populair zijn, van C O's die geen honderden caches hebben liggen. Die zullen misschien, net als Dagwacht - en ikzelf -, alle logs ook echt lezen. En dus krijg ik regelmatig reacties. Laatst nog, een leuke route na jaren pas afgemaakt en in de log zijdelings aangestipt dat ik het jammer vond dat ik de nieuwste creatie van de C O niet kon gaan lopen omdat die PMO is. Per kerende post kreeg ik de startcoödinaat van die route, zodat ik er toch aan zou kunnen beginnen. Aardig toch? Nu nog een vrije dag met mooi weer en zonder vorst in de grond. Zulke reacties maken het voor mij weer de moeite waard om een uitgebreide (en voor de C O leuke) log te schrijven.
barny Geplaatst 1 februari 2015 Geplaatst 1 februari 2015 ik kan heel goed begrijpen dat het kan tegenvallen als je logs schrijft voor de Co en je krijgt daar geen antwoord op. daarom schrijf ik ook de logs hoofdzakelijk voor mij zelf, als mooi naslagwerk wat ik in de afgelopen decennia allemaal heb gedaan de foto's er bij dan is zelfs na 13 jaar nog leuk om eens terug te kijken wat je allemaal heb uitgevroten en als je dan de log leest staat het weer helder voor de geest dat geeft meer voldoening dan al die knip en plaklogs, weet ik hoeveel duizenden logs voor anderen schrijft het gaat om mijn herinnering van die dag op die plek daarom log ik is die herinnering fijn dan zal het leuk zijn voor de co, heeft hij mij geen fijne herinnering gegeven zal het voor de co ook wel tegen vallen Barny
Aanbevolen berichten