Diederikus Geplaatst 27 september 2015 Geplaatst 27 september 2015 Vanmiddag mijn plekje wezen ontdekken. Deel 1, deel 2.
Peetee Geplaatst 27 september 2015 Geplaatst 27 september 2015 Vanmiddag mijn plekje wezen ontdekken. Deel 1, deel 2. Mooie log. Het lijkt me mooi als je zo beschrijvend en verhalend kunt vertellen, waarbij je de indrukken die je onderweg op doet onthoudt om deze dan later op papier te kunnen zetten. Ik kom zelf vaak helaas niet verder als: Mooi gebied, en de wp's waren goed te vinden. Ik weet achteraf ook vaak niet meer welke indrukken ik onderweg precies op heb gedaan; wel of ik heb genoten of niet, maar van welke dingen dan precies: dat dan weer niet. Raar misschien, maar toch waar ...
Odlaniger Geplaatst 18 oktober 2015 Geplaatst 18 oktober 2015 Diederikus, klopt het dat deel 2 een open eind heeft?
Diederikus Geplaatst 18 oktober 2015 Geplaatst 18 oktober 2015 Diederikus, klopt het dat deel 2 een open eind heeft? De foto's moeten nog geupload worden, maar dat steekt op het probleemoplossend vermogen van de provider. Verder hebben we een puzzel niet opgelost omdat er geen noodzaak toe was. Daarnaast hebben we een foto niet kunnen thuisbrengen, maar dat had geen gevolgen. Verder is er geen open eind. Of lees jij wat anders?
Odlaniger Geplaatst 18 oktober 2015 Geplaatst 18 oktober 2015 Ik lees: "Waarbij broeder ioHpeiH en ik, die beiden nu alle drie" Daar stopt het, althans bij mij.
Diederikus Geplaatst 19 oktober 2015 Geplaatst 19 oktober 2015 (bewerkt) Ik lees: "Waarbij broeder ioHpeiH en ik, die beiden nu alle drie" Daar stopt het, althans bij mij. Aha. Misschien gebruik je een antisemitische browser. Ik heb het Hebreeuws vervangen door transliteratie. Is de rest nu wel leesbaar? 19 oktober 2015 bewerkt door Diederikus
snoopy and woodstock Geplaatst 19 oktober 2015 Auteur Geplaatst 19 oktober 2015 Wow, Diederikus, wat een woordenschat. Dit is zowat literatuur. Wellicht zou je al je logs moeten bundelen en uitgeven . 1
ioHpeiH Geplaatst 19 oktober 2015 Geplaatst 19 oktober 2015 Het is dat ik erbij was, anders had ik al die moeilijke woorden heul niet begrepen :-)
@rend Geplaatst 19 oktober 2015 Geplaatst 19 oktober 2015 Ik heb genoten toen ik de verschillende logjes binnen zag komen. Hiervoor maken we dit soort caches.
Diederikus Geplaatst 24 oktober 2015 Geplaatst 24 oktober 2015 Vanmiddag mijn plekje wezen ontdekken. Deel 1, deel 2. Deel 3, deel 4
Diederikus Geplaatst 14 november 2015 Geplaatst 14 november 2015 Ontdek je plekje in Almere. Deel 3, deel 4 Deel 1, deel 2. Deel 5, deel 6
Diederikus Geplaatst 14 november 2015 Geplaatst 14 november 2015 (bewerkt) Mooiste log? Langste log! Ant Ik heb ook een kleine 35 kilometer gelopen. Het valt natuurlijk niet mee om een boeiende log te maken bij een ongeïnspireerde cache, zelfs als de wandeling mooi is. Er is een relatie tussen de brille van de cache en de kwaliteit van het log, zoals je hier heel duidelijk kunt zien. Een aanmoediging om briljante caches te maken! 15 november 2015 bewerkt door Diederikus 1
Aanbevolen berichten