Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Top! Weer twee mooie logjes erbij :)

Dank jullie wel voor de leuke foto's. Vooral die van Died leest voor uit eigen werk, kon ik wel waarderen. En de cursus over bomen en planten natuurlijk! Goed om voortaan een zilverspar te kunnen herkennen.

Dagwacht: De mannen verzinnen niks hoor. Ze kunnen gewoon heel goed beschrijven wat ze beleven als ze aan het cachen zijn!

Od, Ant, Died en ioH:Thanks voor jullie belevenis van de Koeweg. Deze cache gaat zeker op de have-to-do :thumbsup:

Geplaatst

Mooie log Died! Geocachen heeft jou andere interesses opgeleverd, denk ik.

In hoeverre is geocachen er schuldig aan dat jij minder achter het schaakbord vertoeft maar meer de benen strekt?

Geplaatst

In hoeverre is geocachen er schuldig aan dat jij minder achter het schaakbord vertoeft maar meer de benen strekt?

Ik heb al anderhalf jaar geen partij meer gespeeld. Feitelijk ben ik inmiddels ieder weekend wel buiten, weer of geen weer. De interesse in de natuur volgt dan vanzelf. Hoe meer je er van weet, hoe boeiender het wordt. Het lijkt wel of die libellen aan het jagen waren vandaag, op insecten. Wat eten ze eigenlijk?

Geplaatst

Libellen eten o.a. motjes, niet te verwarren met modjes. Die censureren onze literaire bijdragen wanneer iemand op de rapporteerknop drukt.

Geplaatst

Dagwacht: De mannen verzinnen niks hoor. Ze kunnen gewoon heel goed beschrijven wat ze beleven als ze aan het cachen zijn!

Ik vind het wel knap hoor. Toch hoeven literaire hoogstandjes niet voor mij. Een log doorspekt met humor en taalgrapjes vind ik leuker dan een orgasme aan woorden, waarbij ik bij het verhaal de indruk krijg dat de nadruk ligt op zelfbevrediging. Maar evengoed. Ieder zijn voorkeuren. :clown:

• Top! 2
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst

The Scorpios uit Apeldoorn hebben op 2 augustus een mooie log geschreven bij onze caches De Grote Horst

(onze eerste van 12/2-2005 bijna 10 ½ jaar oud) en bij Mondriaan een cache van 21/5 2006.

Maar de allermooiste log staat bij Griffel (GCWDCX) gemaakt 8/6-2006.

Op 12/2-5 hadden we onze eerste cache in Winterswijk en 21/5-6 de tiende.

Het is de 76e log voor deze cache en we hebben hem ontroerd en met bewondering gelezen.

The Scorpios wij willen jullie daarvoor heel hartelijk bedanken.

Ook voor alle bezoekjes in Winterswijk en het enthousiast maken van andere cachers.

Nelleke en Henk voor ons is dit de allermooiste log, De Flowerpowers.

Guus en Dinie.

Geplaatst

Graag gedaan en we voelen ons vereerd dat het log genomineerd is. Want eigenlijk had ik nog veel meer kunnen schrijven.

Is er trouwens ook een soort wedstrijd-nominatie voor een soort ouvre-prijs?

Geplaatst

Omdat ik nog steeds in vakantiestemming ben, omdat mijn logachterstand weer flink kleiner is geworden, omdat deze caches het verdienen om onder de aandacht gebracht te worden, omdat ik door het onder de aandacht brengen van deze logjes een veer in mijn eigen r**t stop, omdat ik geen reden heb om mee te doen aan een discussie over schaamstaal ;-)

We gingen op grachtentocht door Kampen http://coord.info/GLJ5C9KR

Op Koeienjacht http://coord.info/GLJ5DV03

En een avontuur in een park http://coord.info/GLJC01QG

Binnenkort wat mooie cachefoto's uit Oostenrijk en Duitsland in het andere draadje.

• 4 weeks later...
Geplaatst

Ook ik ben nog steeds in vakantiestemming!

Wat zijn we in Zwitserland weer op fantastische plekken geweest.

Mijn eigen no. 1 is deze. Lang gewacht, stil gezwegen want we waren hier al in 2009 maar wisten toen niet dat er een cache lag!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...