Odlaniger Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 Dat viel mij ook op Aragorn! Als we tenminste aan dezelfde log denken. Wanneer wij als krasse knarren (Diederikus, Antarctica, ik en ioHpeiH (die iets krasser is dan de anderen)) op pad gaan dan beleven wij van alles en hebben een niet afgesproken afspraak dat we een zeer uitgebreide log schrijven. Maar zoals gezegd, we beleven van alles en filosoferen er lustig op los.
Diederikus Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 Was het spraakwater op, toen je de tweede log van die dag schreef? Scherp opgemerkt. Het spraakwater was niet op, ik had nog heel wat te schrijven. Het was meer een energieprobleem. Dit was wat ik er 's-avonds nog uit kon persen. Het veelvuldig koffietafelen bij de eerste cache had mij behoorlijk uitgeput. De volgende dag had ik geen zin meer het aan te passen. Desondanks is het nog altijd het meest uitgebreide log van de laatste twee maanden bij die tweede cache. Maar voor mijn gevoel heb ik die co wel wat tekort gedaan. Het is zoals het is.
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 Een Wijze Les Diederikus, hou het bij één geocache per dag, of beter, per week. Tenzij je een simultaancacher wil zijn. Anders zijn het slechts puntjes.
Diederikus Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 (bewerkt) Normaal gesproken is twee logs per dag wel goed te doen. Alleen was dit mijn vastendag, en op slechts een stroopwafel en een chocosprits is dit wat er uit komt na een wandeling van twaalf kilometer. Met name de accidentatie van die Trijsberg nekte me. In Flevoland is de Knardijk het hoogste punt. 26 januari 2015 bewerkt door Diederikus
Odlaniger Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 Dat die tweede cache jou tot grote hoogte en door diepe dalen heeft geleid is mij ontgaan. Overigens ben je blijkbaar vergeten dat je op je vastendag ook nog een Snelle Jelle hebt genuttigd. Niet nuttig dus, de snelheid was er al uit. Ergo, vasten is relatief en nutteloos.
Diederikus Geplaatst 26 januari 2015 Geplaatst 26 januari 2015 Ergo, vasten is relatief en nutteloos. Voor iemand die een koprol kan maken in een tl-buis is dat een geldige conclusie. Maar om mijn matrix vol te krijgen moet ik tegenwoordig in bomen klimmen en door rioolpijpen kruipen. Dat zijn neerdrukkende en beklemmende activiteiten. Vooral als iemand bij archivering de terreinrating op 1 zet.
Odlaniger Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Als jij een klimvis en een rioolrat wil zijn dan respecteer ik dat. Ieder spotvogeltje zingt zoals het gebekt is. En struisvogels schoppen het dikwijls ver in de politiek. Ik verander de rating van mijn caches zodra ik lees dat iemand mijn cache nodig heeft voor zijn matrix. Overigens vind ik het woord matrix wel vrouwelijk klinken. Alsof pa minder dom is. Maar on-topic, mijn mooiste log komt er hopelijk nog.
Odlaniger Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Ik zie dat Sivota ook aanwezig is en dat brengt mij tot het volgende gevoel. Mooie foto's bij een foundlog zeggen ook iets van de beleving. Geven mij het gevoel dat ik iemand een plezier heb gedaan.
Sivota Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Klopt helemaal Od, met een foto wil ik inderdaad ook iets laten zien over mijn beleving c.q. de sfeer waarin ik de cache vond.
regenboog2 Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Normaal gesproken is twee logs per dag wel goed te doen. Alleen was dit mijn vastendag, en op slechts een stroopwafel en een chocosprits is dit wat er uit komt na een wandeling van twaalf kilometer. Met name de accidentatie van die Trijsberg nekte me. In Flevoland is de Knardijk het hoogste punt. Vasten?? Dat is toch pas na Carnaval? Ik denk trouwens dat een bruine boterham beter bij vasten hoort dan koekies.
Diederikus Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Ik denk trouwens dat een bruine boterham beter bij vasten hoort dan koekies. Als je de calorische inname van chips en bier vergelijkt met die van reguliere maaltijden, dan blijkt dat je die laatste maar beter achterwege kan laten. Maar dat is misschien een beetje off topic.
Odlaniger Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 En weer een geweldige log: "Vandaag in deze regio en besloten om na mijn afspraak een klein ommetje te maken. Duik er eens onder #1 was namelijk het doel, want met die cache kon ik mijn Mystery matrix vullen. En als ik dan toch in de buurt ben, dan pik ik dit dagboek natuurlijk ook even mee. Snel gevonden en gelogd."
brouwertjes Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor type log je had verwacht op een cache die minder dan 2% favorieten scoort?
antarctica Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Zo, ik heb in ieder geval mijn langste loog ooit geschreven. Eindelijk halve kilocacher! http://www.geocaching.com/geocache/GC2TNKB_eindelijk-revanche?guid=de632e4e-d7ee-4ef3-9fbe-4dc3e6044ff7 Antarctica 1
Odlaniger Geplaatst 27 januari 2015 Geplaatst 27 januari 2015 Brouwertje, ik wil aangeven dat het geen geocacher is. Druk met zijn matrix. Ik citeer: "Uiteraard blij dat ik nu eidelijk aan Geomonden zijn Mystery Matrix Challenge voldoe." Brouwertje, wij zullen elkaar nooit begrijpen.
Aanbevolen berichten