Spring naar bijdragen

Fotos Van Leuke Stashes Voor Een Presentatie


ensingg

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben bezig met een presentatie voor de dorpsvereninging en daarbij een soort mini event.

Er zweven wat presentaties rond op het internet, maar ik ga toch mijn eigen maken denk ik. Maar als je nog leuke informatie hebt voor een presentatie. Graag !

 

Mijn fotoarchief is groot maar niet goed geindexeeerd :-) Dus het valt niet mee om cache fotos te vinden.

 

Wie heeft er fotos van leuk verstopte caches en wil er een paar delen voor de presentatie.

 

groet,
Gert

bewerkt door ensingg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk niet dat mensen graag hun eigen cachespoilers delen met de rest van de wereld.

 

Je bent waarschijnlijk het beste af om bij wat caches met veel favorieten eens in de gallery te kijken ;-)

Staan altijd leuke foto's tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook wel over nagedacht. Aan de andere kant, ik heb wel foto's van caches gemaakt die ik voor mezelf gehouden heb (want spoilers). Als je die nu anoniem kunt gebruiken, de cachenaam staat er niet bij. Moet al gek zijn dat een niet-cacher herkent waar ze geplaatst zijn.

Hoor graag eerst nog wat andere meningen voordat ik foto's post.

Wat misschien wel kan: events hebben soms ook speciale caches.

De tip van Flaker 91 vind ik goed, maar de caches staan er als het goed is niet op.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is jammer dat een dergelijk verzoek op een forum vaak ontaard in discussie.

 

Mijn doel was om anderen enthousiast te maken voor mijn hobby en daarbij in een powerpoint presentaties een paar fotos van bekende verstopmethodes te verwerken.

En dat kunnen gewoon de meest voorkomende zijn (doorgezaagd paaltje, holle steen etc, dus echt niet de meest geavanceerde die we graag zelf ontdekken).

 

Het is niet mijn bedoeling een lijst met eindcoordinaten te krijgen met een foto van waar hij precies ligt. En al zeker niet ergens publiceren, maar gewoon per persoonlijke email aan mij.

 

Het lijkt me beter dit topic maar te sluiten. Mijn doel was volgens mij positief voor onze hobby. Een discussie lijkt me niet de moeite waard.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

ensingg, Volgens mij is er niet echt een negatieve discussie ontstaan op je vraag. Je initiatief is goed om jouw enthousiasme met anderen te willen delen in het buurthuis, maar je vraag riep dus nog wat andere vragen op. Het is ook logisch om te denken dat je bij het versturen van de foto ook de GC-code geeft, maar als je dit NIET doet is er helemaal niets aan de hand. Dan is een foto slechts een foto van een cache van waar ook op de wereld. En aangezien dit er miljoenen zijn (dacht ik) is de kans klein dat een niet-cache-owner een link kan leggen naar een bepaalde cache.

 

Mijn advies is dus om je vraag gewoon nog ff levend te houden en wellicht stromen dan de anonieme foto's massaal bij je binnen.

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ik ben bezig met een presentatie voor de dorpsvereninging en daarbij een soort mini event.

Er zweven wat presentaties rond op het internet, maar ik ga toch mijn eigen maken denk ik. Maar als je nog leuke informatie hebt voor een presentatie. Graag !

 

Mijn fotoarchief is groot maar niet goed geindexeeerd :-) Dus het valt niet mee om cache fotos te vinden.

 

Wie heeft er fotos van leuk verstopte caches en wil er een paar delen voor de presentatie.

 

groet,

Gert

Ik heb ook nog wel een paar leuke foto's van verstopmethoden voor je. Mail me maar voor interesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment 111 forumpagina's met aardig wat foto's van cachecontainers, voornamelijk geplaatst door eigenaren die trots zijn op hun eigen kindjes en ze met de wereld willen delen zijn te vinden op het groundspeak forum in het inmiddels al ruim 9 jaar draaiende draadje Pictures - Cool Cache Containers.

Daar zit vast wel wat bij wat je kunt gebruiken vermoed ik.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...