Spring naar bijdragen

Fotos Van Leuke Stashes Voor Een Presentatie


ensingg

Aanbevolen berichten

Op dit moment 111 forumpagina's met aardig wat foto's van cachecontainers, voornamelijk geplaatst door eigenaren die trots zijn op hun eigen kindjes en ze met de wereld willen delen zijn te vinden op het groundspeak forum in het inmiddels al ruim 9 jaar draaiende draadje Pictures - Cool Cache Containers.

Daar zit vast wel wat bij wat je kunt gebruiken vermoed ik.

Greetz Bloodwoosj.

Leuke site! Niet om ideeën na te apen, juist niet, ik kan zien wat er al is bedacht. Maar het prikkelt wel de creatieve geest, al weet je nooit of je origineel bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Op dit moment 111 forumpagina's met aardig wat foto's van cachecontainers, voornamelijk geplaatst door eigenaren die trots zijn op hun eigen kindjes en ze met de wereld willen delen zijn te vinden op het groundspeak forum in het inmiddels al ruim 9 jaar draaiende draadje Pictures - Cool Cache Containers.

Daar zit vast wel wat bij wat je kunt gebruiken vermoed ik.

Greetz Bloodwoosj.

Leuke site! Niet om ideeën na te apen, juist niet, ik kan zien wat er al is bedacht. Maar het prikkelt wel de creatieve geest, al weet je nooit of je origineel bent.

 

Nou, liever wel naapen. Beter goed gejat, dan slecht bedacht. Ik zou wensen dat alle flutmicro's hier in de buurt op zulke originele manieren waren uitgevoerd. Maakt het zoeken stukken leuker dan natte filmkokertjes onder een steen of stukje hout.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben ik blij dat je dan ook stopt met pussels maken een mooie cache heeft namelijk helemaal geen pussel nodig

 

Barny

Aardig dat ik ook aan jou denk, toch?

Maar wel alle WP's bezoeken, hè!

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...