Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

morgen mag ik weer eens aantreden in de leegloop stad die ik niet kan noemen zonder mijn keel ernstig te schrapen, hoofdpijn genereen, trilling in mijn linkerooglid,

en nog een paar ongemakken die ik uit fatsoen hier maar niet plaats

barny

Schraap je keel ernstig en vertel wat de leegloopstad is. Meestal heb je geen moeite uit je strot te gaan. Hoofdpijn gaat over. Trilling in het ooglid is wel hoogst irritant, probeer dat te voorkomen. En de andere ongemakken kun je voorkomen met Norit.

Sterkte.

PS± de nieuwe nano ga ik met een grote boog omheen.

CTRL/shift ±=:

bewerkt door Odlaniger
Geplaatst

Oke, een eenvoduige box kan een geweldige ervaring opleveren. Sterker nog, meer had er niet gedaan moeten worden dan dit ; Zwerge 3

Geplaatst

Eerlijk gezegd vind ik het niet interessant of er een coin of TB in past. Als er maar een fatsoenlijk logboek in past.

Dat gezegd hebbende, kan ik weer enkele van mijn caches archiveren. Opgeruimd staat netjes.

Geplaatst (bewerkt)

Eerlijk gezegd vind ik het niet interessant of er een coin of TB in past. Als er maar een fatsoenlijk logboek in past.

Dat gezegd hebbende, kan ik weer enkele van mijn caches archiveren. Opgeruimd staat netjes.

Interesses verschillen nou eenmaal, maar heb je ook gezien wat voor coin het is?

bewerkt door JackHoe
Geplaatst

Ik wél :) Laat me raden: een micro coin? Maar evil past ook in een grote ammo hoor! Probeer maar eens of dat lukt.

!

Geplaatst

Ik wél :) Laat me raden: een micro coin? Maar evil past ook in een grote ammo hoor! Probeer maar eens of dat lukt!

Daar stop ik grotere coins in :goof: . En het is een Evil Micro coin dus leek het mij wel van toepaasing :wink2:

Geplaatst

kom hier niet dagelijks en als je dan ziet dat één kleine posting toch weer 18 pagina's waardevolle info oplevert denk ik dat ik de volgende keer toch iets langer weg blijf

Geplaatst

kom hier niet dagelijks en als je dan ziet dat één kleine posting toch weer 18 pagina's waardevolle info oplevert denk ik dat ik de volgende keer toch iets langer weg blijf

Dàt is pas waardevolle informatie !

Ja, maar nog steeds geen alternatief voor een kokertje :bangin: .

Geplaatst

het enigste en beste alternatief voor een kokertje is geen kokertje plaatsen maar minimaal een Small

barny

Geplaatst

Alternatief voor filmkokertje....als cache. Nou,

?

:crybaby::crybaby::lol1:

Goed nieuws uit Brussel: Het ministerie van Geócách-ing wil actie.

De landen in de Europese Unie moeten hun belastingstelsel anders inrichten door belasting op inkomen te verschuiven naar belasting op vervuiling en verspilling van kostbare grondstoffen. Daartoe besloot het Europarlement donderdag. Het voorstel is onderdeel van een pakket over het efficiënter omgaan met grondstoffen.

Geplaatst (bewerkt)

het enigste en beste alternatief voor een kokertje is geen kokertje plaatsen maar minimaal een Small

barny

I love fotokokertjes!!!

http://GC48D47

e656b093-5913-41d7-b979-14cf2db5875c.jpg

bewerkt door @Wilbertoord
  • Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...