Odlaniger Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Linkalovers: ssssst! Dit moet wel onder ons blijven.
MacDD Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Nee mmjjt, ik denk iets anders. Door heel Nederland leggen zou wel eens al mijn vrije tijd aan onderhoud kunnen kosten. Mijn idee is op de ideeënlijst geplaatst, naast die andere 30. En heel af en toe wordt er één gerealiseerd. Een ammobox vol met kokertjes & petlings, waarvan er maar 1 een logrol heeft? Al 2 maal tegengekomen zoiets. Geweldig
ikke Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Hehe. Ja die had ik op een Amerikaanse site ook al eens ergens gezien. Wél een heel leuk idee natuurlijk. Gewoon doen.
BigFurryMonster Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Dat idee heb ik zelfs wel eens uitgevoerd ...
Team Professor X Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Zeecontainer vol micro's en op de bodem eentje vastschroeven met het logboekje! Alleen die container is wat lastig..............
Odlaniger Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Soort ballenbak, maar dan vol micro's. Ook leuk voor kinderen.
Flaker91 Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Totdat iemand het leuk lijkt 100 kokertjes te kapen voor een trailtje (en zo dus 30 euro uit gokt te sparen) en de cache geplunderd is =\ Of je moet de kokertjes op de een of andere manier onbruikbaar maken
Odlaniger Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Maar ja, ik hou van misleiding, dus in één van de micro's zit een aanwijzing waar de cache ligt, namelijk een ammobox onder de ballenbak. En bij formaat kiezen voor "Not chosen" Maar nu ben ik wel heel erg aan het spoileren.
antarctica Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 [quote name=Flaker91" post="340341" time="1361739427]Totdat iemand het leuk lijkt 100 kokertjes te kapen voor een trailtje (en zo dus 30 euro uit gokt te sparen) en de cache geplunderd is =\ Of je moet de kokertjes op de een of andere manier onbruikbaar maken Gaatje in de bodem boren! A
Odlaniger Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Ik weet niet of dat helpt Antarctica. Sommige CO's interesseert het niet of een cache waterdicht is. 1
Vlindertje Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Honderd kokertjes in een kistje, met instemming van de eigenaar stuk voor stuk logbaar als 'found'. Een klassieke win-winsituatie en ultieme uitvoering van het 'voor elk wat wils' beginsel. Lange wachtrijen van opgewonden kokerkneuzen, zwelgen in favo's en in korte tijd de status van de meest populaire cache van Nederland.
antarctica Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Honderd kokertjes in een kistje, met instemming van de eigenaar stuk voor stuk logbaar als 'found'. Een klassieke win-winsituatie en ultieme uitvoering van het 'voor elk wat wils' beginsel. Lange wachtrijen van opgewonden kokerkneuzen, zwelgen in favo's en in korte tijd de status van de meest populaire cache van Nederland. 161 meter ........... A
Odlaniger Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Vlinder, kijk nou uit. Zo wordt dit draadje ook weer gesloten door Geoman. Net als gisteren toen ik een serieus antwoord gaf aan jou. Lees de berichten in dit draadje en doorzie eens de zin van de onzin. Honderd kokers, één cache. Geen wachtrijen, er gaat een puzzel aan vooraf. Daar hebben puntenrapers een hekel aan.
Vlindertje Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 @A: de 161 meter regel is geen beletsel. Het gaat maar om één cache en die mag je zo vaak loggen als je wilt. @Odlaniger: jammer dat ik gisteren vroeg onder de wol ben gekropen. Blijkbaar heb ik iets gemist. Zou het op prijs stellen als je jouw serieuze antwoord wilt toesturen. Het draadje is overigens niet gesloten door mijn toedoen, maar omdat leden ondanks een waarschuwing off-topic bleven posten. Dat gebeurt nu trouwens ook, maar met een knipoog en zonder gebruik van de rapporteer-knop (denk ik).
Aanbevolen berichten