Spring naar bijdragen

Eigen Bericht Wijzigen


Vindplaats

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er is iets raars aan de hand met de mogelijkheid tot bewerken van berichten of reacties. Ik heb een tijdje geleden een door mij geplaatste reactie willen verwijderen/aanpassen, maar dat lukte niet. De "bewerken"knop was niet aanwezig. Gek genoeg kon ik een latere reactie in hetzelfde draadje wel wijzigen.

 

Om antwoord te geven op je vraag: Onder je bericht of reactie staan de knoppen rapporteer, multiquote en quote. In dat rijtje zou ook een knop bewerken moeten staan. Maar dat is dus niet altijd het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt. Volgens mij is de knop "bewerken" tijdsgebonden. Het is mogelijk om je bericht aan te passen -bijv. op typefoutjes en zo- binnen een bepaalde tijd. Daarna kun je je berichten niet meer wijzigen of weghalen. Dat is ook wel een beetje logisch. Ik weet alleen niet precies, hoe lang die periode is, waarin wijzigen mogelijk is. Er is vast wel iemand (moderator bijv.????) die dat even kan aangeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

totaal onbelangrijk toch hoe lang je je bericht nog kan aanpassen

je schrijft wat, je heb tijd om wat taalvoutjes aan te passen en daarna kan het niet meer, dan moet je de rest van leven door met hetgene wat je geschreven heb

maar gelukkig sta je altijd achter hetgene wat je zelf geschreven heb en zo niet kan je het in latere postjes aanpassen dat je je vergist heb, makkelijk toch.

 

de reden is gewoon omdat er steeds meer mensen bij kwamen die eerst iets schreven daarna er achter kwamen dat het (weer) totale onzin was en dan na dagen het bericht aanpaste of totaal weghaalde, met als gevolg dat iedereen die op dat bericht reageerde eigenoijk loze of wel hele rare berichten werden.

 

ik ben er in iedergeval heel blij mee dat die brallers hun berichten niet meer kunnen wijzigen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proefondervindelijk heb je een uur de tijd om je (startende) bericht aan te passen.

 

Recent heb ik een overzicht in Excel gemaakt wat op het forum niet meer in tabelvorm werd getoond -

toen er een kleine aanvulling werd gevraagd lukte dat niet meer d.m.v. spaties te formatteren.

 

Als iemand de manier weet om een tabel hier op het forum te maken (zonder HTML-codes), hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...