Spring naar bijdragen

Bogus-Logjes


elmo1979

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

oke Marco de Klerk zijn we het met elkaar eens, ik vind cache's en log gewoon dat ik de cache gevonden heb op de cache pagina, anderen laat cache's vinden en loggen hem dan ook gewoon dat zij de cache "gevonden" heb, voor jou geen verschil voor mij een wereld van verschil (trouwens ook voor #groundspeak maar daar maalt niemand tegenwoordig meer om omdat iedereen cache't zoals hij dat wil) ik doe niet mee aan die poppenkast, en zal er ook altijd wat van zeggen.

 

barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben ik het niet eens met je Vlindertje, de enige die bepaald hoe "het" spel gespeelt word is de geocacher zelf,

Zijn of haar eigenwaarde is de spiegel van het spel wat hij speelt

Anders is het natuurlijk hoe #Gorundspeak het lieftst ziet hoe het spel gespeelt word daar zijn allemaal richtlijnen voor, maar die kan je als rechtgeaarde Nederlander altijd in twijfel trekken.en je eigen plan trekken (iedereen cachet zoals hij wil), Toch?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft het niet met mij eens te zijn, Barny. Het is geen mening, maar een simpel feit. De cache-eigenaar bedenkt een spel en publiceert dat bij gc.com. Speel je het spel niet zoals de cache-eigenaar het heeft bedoeld dan speel je vals, hoeveel redenen je ook aanvoert om je handelen te rechtvaardigen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vals spelen kan je alleen maar als er een wedstrijd aan zit vastgeknoopt zit, iets te winnen valt

bij mij weten valt er bij geocachen niets te winnen en is het ook geen wedstrijd.

iedereen die het spelletje bij Groundspeak speelt heeft ooit eens verklaart op de hoogte te zijn van hun wensen zoals zij vinden hoe het spelletje gespeelt dient te worden.

ik lees daar nergens dat de CO bepaalt hoe het gespeelt dient te worden, erger nog ik heb dat gedaan en was bijna mijn cache en mijn spelersaccount kwijt.

dus Groundspeak bepaalt uiteindelijk alles, maar de geocacher bepaalt helemaal zelf welke cache hij wel of niet als found op de internet pagina logt, zijn eigen verantwoording en van niemand anders dus ook alle fake Bogus logs zijn op zijn eigen verantwoording

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig hoe Barny overal een antwoord op heeft, ik geniet met lege teugen. Volgens mij is dit draadje echter wel een wedstrijd. Als ik het goed heb bijgehouden is de stand nu: Vlindertje - Barny 3-4. Vlindertje, je bent aan de beurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GroundSpeak is een doorgeefluik en bepaalt helemaal niks. Geocaching wordt mogelijk gemaakt door (plaatsers van) geocaches. GroundSpeak plaatst geen caches. GC.com is een etalage waar spelletjes zijn uitgestald die door cache-eigenaren zijn bedacht. Elke wedstrijd is een spel, maar niet elk spel is een wedstrijd. En elk spel kun je vals spelen, ongeacht de inzet. Volgens jouw redenering mag je gerust in iemands kaarten kijken zolang je niet om centen speelt. Van vals spelen is immers pas sprake als er iets te winnen valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat begrijp je niet als jij je cache bij groundspeak stalt, groundspeak altijd de eindbeslissing neemt, zie mijn voorbeeld wat ik gegeven heb.als CO heb je dan gewoon weinig te vertellen.

Geocachen is voor mij een hobbie, namelijk het vinden van de cache op lokatie, die log ik dan ook als gevonden omdat ik hem gevonden en als bewijs zelf in het logboekje gekrabbeld heb niks wedstrijd niks geen vals spel, zo moeilijk is dat niet

Wat de CO ook zegt of vind.

 

barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is moeilijk discussiëren met iemand, waarvan je de boter met karrenvrachten van zijn hoofd kunt scheppen..... Maar vooralsnog wint Vlindertje op punten.... Ga door met deze discussie, want daar kunnen de lezers (althans ik) wel van genieten..... :-)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...