Spring naar bijdragen

Ontbrekende Draadjes


regenboog2

Aanbevolen berichten

Goedenavond

 

Het valt mij op dat ik (ben ingelogd) op de 'voorpagina maar één berichtje kan zien dat vandaag geplaatst is, dat van de Haelder.

De andere berichtjes staan alleen maar op de pagina van het forum zelf, dus als je in de linkerkolom op het forum klikt.

Hebben andere mensen daar ook last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Alles verdwijnt hier, draadjes, reacties, berichten, functionaliteit, mensen ......

Antarctica

Wat denk jij, ik plaats er voor de zekerheid maar twee? :thumbsup:

 

Ik denk dat er ergens iets fout zit in doorlinken of zo (heb er niet echt veel verstand van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je onderaan de forumindex-pagina naar de berichtenteller kijkt verdwijnen er momenteel per dag meer berichten dan er worden geplaatst.......

Ondanks de vandaag geplaatste berichten (niet zo heel veel overigens) staat de teller nu op 4 minder als 24 uur geleden.

Gelukkig Nieuw Forum allemaal!

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de cafébezoekers massaal zijn vertrokken is geo.nl zijn laatste opkikkertjes verloren.

Ok, toegegeven, ik heb aangekondigd hier te verdwijnen, maar ik kan het niet laten om af en toe nog even de spijkers op zijn kop in laag water met de kop in het zand te steken.

Hopbelletje: als je mentale steun nodig hebt, ik ben er voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Alles verdwijnt hier, draadjes, reacties, berichten, functionaliteit, mensen ......

Antarctica

Je vergeet nog: goeie discussies en gezelligheid....

 

Alleen een account verdwijnt niet zomaar. 't Hobbel word lui. Tijd voor een nieuwe mod.

Weg met dit soort modderfiguren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, jongens toch! Het zal wel aan een forum-update-revisie-policy-versie liggen. Daar kunnen ze hier niets aan doen. Eind juni zal het wel opgelost zijn...

Ik denk ook dat er een 'hik' in het programma zit, maar ik neem aan dat je moet betalen voor je 'host'of iets dergelijks. Dan heb je er als stichting ook recht op dat foutjes worden opgelost.

Het zou jammer zijn dat informatie voor cachers niet gelezen wordt omdat niet iedereen weet hoe hij/zij moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...