Bergbarn Geplaatst 24 december 2012 Share Geplaatst 24 december 2012 Bij mij zijn de reeds gevonden challenges verdwenen. Ik weet dat men met de challenges ging stoppen. Maar de mensen die er tijd en energie in hebben gestoken om een challenge te doen, zijn nu alle gegevens kwijt. Kan dit nog gecorrigeerd worden op een of andere manier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 Nope, nada, niente, neen. Had je een screenshot moeten maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 Nope, nada, niente, neen. Had je een screenshot moeten maken. ^ Haha! Dat was de beste oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 Zijn we eindelijk van die onzin af? Jippiejahee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 Vanaf het begin was het gros van de cachers er al tegen, groundspeak heeft vanaf het begin er alleen maar commentaar op gehad. Ze hadden beter direct naar hun "leden" kunnen luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Uit dit draadje begrijp ik dat challenges niet meer mogen. Waarom worden ze dan toch nog gepubliceerd? Zoals deze:GC45KJV Ik wil niemand tegen de schenen schoppen, ieder zijn lol, maar ik vind challenges een dieptepunt in de geocachehistorie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Dat zijn andere soort challenges, Od. Die mogen nog wel. De challenges die hier bedoeld worden zijn die zoals 'Ga op 1 been bij dit hek staan en maak een foto'. Krijg je dit soort foto's van. Leuk hoor. Fijn dat het niet meer bestaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Jammer dat die andere nog wel mogen. Ik hou niet van zulke voorwaarden stellen. Het voorbeeld dat ik gaf, moedigt puntjesrapers juist aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Ik vind het ook stom. Er ligt er een bij mij om de hoek en die mag ik dus niet loggen omdat ik niet aan een bepaalde voorwaarde voldoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Ik vind het ook stom. Er ligt er een bij mij om de hoek en die mag ik dus niet loggen omdat ik niet aan een bepaalde voorwaarde voldoe... Vertel, vertel ..... A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 tturlijk mag je er heen tuurlijk mag je genieten van de omgeving tuurlijk mag je de cache zoeken tuurlijk mag je het logboekje bekrabbelen tuurlijk mag je je ervaringen op de cachepagina zetten alleen een found is niet toegestaan ik zie het probleem niet of is dat missen van het ene puntje zo erg? ik zeg log in het wildeweg een Carpool cache er is geen hond die dat controleerd en jij heb de ervaring van die gewraakte cache en het puntje bij je totalen probeem opgelost iedereen blij adem in, adem uit Barny 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Dank voor de tip, B. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Barny, ik mis graag puntjes. Kijk naar mijn statistieken. Voor alle duidelijkheid, ik wil juist geen challenges doen. Simpel bedacht voorbeeld van mijn weerstand: "Als je de drie SOS-caches hebt gevonden, dan mag je mijn challenge-traditional in een kokertje achter een verkeersbord loggen." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Od: Heb je het nu over SOS Drenthe, Gelderland en Zuid Holland? Vertel...ik weet nog niet waar je naar toe wil... Enne...begrijp ik nu dat ik niet langer naar verdwenen challenge puntjes hoef te zoeken? Dat scheelt een hoop tijd, want ik was ze al een maand of wat kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten