Spring naar bijdragen

Challenges


Bergbarn

Aanbevolen berichten

Bij mij zijn de reeds gevonden challenges verdwenen. Ik weet dat men met de challenges ging stoppen. Maar de mensen die er tijd en energie in hebben gestoken om een challenge te doen, zijn nu alle gegevens kwijt. Kan dit nog gecorrigeerd worden op een of andere manier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 month later...

Uit dit draadje begrijp ik dat challenges niet meer mogen. Waarom worden ze dan toch nog gepubliceerd? Zoals deze:GC45KJV Ik wil niemand tegen de schenen schoppen, ieder zijn lol, maar ik vind challenges een dieptepunt in de geocachehistorie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zijn andere soort challenges, Od. Die mogen nog wel.

 

De challenges die hier bedoeld worden zijn die zoals 'Ga op 1 been bij dit hek staan en maak een foto'.

 

opeenbeen.jpg

 

Krijg je dit soort foto's van.

 

Leuk hoor.

 

Fijn dat het niet meer bestaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tturlijk mag je er heen

tuurlijk mag je genieten van de omgeving

tuurlijk mag je de cache zoeken

tuurlijk mag je het logboekje bekrabbelen

tuurlijk mag je je ervaringen op de cachepagina zetten

alleen een found is niet toegestaan

 

ik zie het probleem niet of is dat missen van het ene puntje zo erg? ik zeg log in het wildeweg een Carpool cache er is geen hond die dat controleerd en jij heb de ervaring van die gewraakte cache en het puntje bij je totalen

probeem opgelost iedereen blij

 

adem in, adem uit

 

Barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, ik mis graag puntjes. Kijk naar mijn statistieken. Voor alle duidelijkheid, ik wil juist geen challenges doen.

 

Simpel bedacht voorbeeld van mijn weerstand: "Als je de drie SOS-caches hebt gevonden, dan mag je mijn challenge-traditional in een kokertje achter een verkeersbord loggen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Od: Heb je het nu over SOS Drenthe, Gelderland en Zuid Holland?

Vertel...ik weet nog niet waar je naar toe wil...

 

Enne...begrijp ik nu dat ik niet langer naar verdwenen challenge puntjes hoef te zoeken? Dat scheelt een hoop tijd, want ik was ze al een maand of wat kwijt :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...