Spring naar bijdragen

Challenges


Bergbarn

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Afgesproken, zoek maar een lekker hunebed uit.

De motivatie komt straks wel, ben nu ontzettend druk in het geocafe.

 

Druk met afspraken maken voor zondag: Odpikkertje.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Voor alle duidelijkheid, ik wil juist geen challenges doen.

 

Dan doe je ze toch niet. Ik ben er ook niet zo voor, maar ach, als anderen het leuk vinden zie ik geen probleem. Er zijn wel meer caches waar ik nooit aan zal beginnen.

 

Mee eens, maar ik reageerde omdat ik dacht dat challenges niet meer mochten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het denk ik niet goed. Eerst wordt er gezegd dat er challenges verdwenen zijn, en nu zijn ze dus alweer "vernieuwd" terug gekomen?

Echt nieuw is het niet, en ze hebben al een tijdje naast elkaar bestaan. Het gaat eigenlijk over een nieuw type cache, maar Groundspeak heeft ervoor besloten om ze onder de mysteries te plaatsen. Niet terecht naar mijn mening, maar dat is nu eenmaal hun beslissing. En het is toch wel wat anders als de verdwenen challenges. Hier is in ieder geval nog een fysieke cache aanwezig.

Ik weet niet wat de voorwaarden zijn om zo'n cache te plaatsen (buiten de normale voorwaarden), maar misschien mag je er wel een neerleggen met de voorwaarde dat mensen een foto moeten plaatsen waar ze op 1 been staan. Of toch niet, foto's plaatsen mag niet meer verplicht gesteld worden toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik weet niet wat de voorwaarden zijn, maar bij een challenge (de nieuwe soort begrijp ik) ben je afhankelijk van hetgeen je bij andere caches hebt gepresteerd. En dan is het einde zoek. Hou het bij je eigen creatie zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover ik begrepen heb zijn de voorwaarde het zelfde als bij een andere cache, alleen moet men dan aan een bepaalde prestatie voldoen zoals Odlaniger al zei maar er is nog een voorwaarde dacht ik.

Namelijk de legger moet zelf ook aan de voorwaarde voldoen.

Voorbeeldje, je mag geen challence neerleggen met de voorwaarde: Alleen te loggen als men 100 multi's of meer heeft gevonden en vervolgens zelf als legger er 85 multi founds te hebben.

Nogmaals zo heb ik het begrepen maar kan er naast zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, je zit er dus naast, de CO hoeft er zelf niet aan te voldoen

de Co hoef alleen maar aannemelijk te maken dat de challenge te volbrengen is

tevens word tegenwoordig challenge niet meer goedgekeurd als de challenge iets bevat dat er bepaalde cache's niet gezocht mogen worden, zoals 100 dagen geen tradies vinden of 100 dagen achtereen niet gecachet hebben

en een challenge word niet goedgekeurt als er oin de "buurt" al een gelijksoortig challenge is

het in "de buurt" is alleen ter beoordeling van de revieuwer en dus jou relatie van die revieuwer

ik weet dat er geen challenge in drente mogt komen omdat er al een in noord holland en eentje in limburg lag en de revieuwer geen mininmale afstanden kon/wilde doorgeven

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dce moderne challanges zijn hetzelfde als caches met voorwaarden, heeft nu alleen een andere naam.


Soms vraag ik me af waarom sommige CO zo moeilijk doen, willen ze dat hun caches niet gevonden worden?

iig voor mij geen challenges, laat me niet de regels door anderen bepalen

 

En niets moet, het mag.

Dus doe ik ze gewoon niet en verdwijnen ze mooi in de kill lijst

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had een tijdje geleden ook dat idee, een challengecache gebaseerd op de film 40 days and 40 nights. Die film gaat over 40 dagen seksuele onthoudijg. Deze challenge zou dan gaan over 40 dagen niet mogen cachen. Ik was flauw van al die challengecaches waarbij je minstens zoveel caches gevonden moest hebben, en wilde het eens omdraaien. Vorig jaar eens bij een reviewer gepolst of zoiets zou mogen. "Vergeet het maar. Een challenge moet stimulerend werken, en niet afremmend". Dus het ging niet door :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...