Spring naar bijdragen

Gevonden Tijdens Cachen ....

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo all,

Volgens mij gaat dit draadje over;

Gevonden tijdens het cachen!!!

En niet over het ge(k)leuter waar jullie nu mee bezig zijn.

Ga je eigen ergens anders vermaken.

Groetjes,

Keske27.

Als ik de TS goed begrepen heb, dan wenst hij dit geleuter en gekleuter ook niet. Maar zolang dit draadje niet gesloten wordt, zal dit ge(k)leuter nog wel even door gaan vrees ik...

Geplaatst

Geprobeerd om Antarctica een pm te sturen. lukte niet.

Het was niet mijn bedoeling het door jou gestarte draadje te ontrafelen.

Mijn eerste reactie plaatste ik dan ook omdat ik het een leuk onderwerp vond. Ik krijg zelf mijn eerdere posts niet verwijderd, dus daar moet je dan maar overheen lezen.

groet,

Marco

• Top! 1
Geplaatst

Wij hebben tijdens een nacht cache een scooter in de struiken gevonden, zonder plaatje helaas. Daarbij lag ook een helm en een fiets.

Gemeld aan de politie en de boswachter.

Tijdens diezelfde tocht vond ik ook een vakkundig gegraven gangen stelsel, doordat ik ineens tot aan mijn middel in een heuvel zakte.

Rare gewaarwording. Ook dit hebben we gemeld aan de boswachter.

Geplaatst

Wij hebben wel eens een ivoren roosje gevonden (kapotte broche of hanger). Ook al verschillende keren een gestolen tas met inhoud (id-kaart), lege portemonnai. En zelfs een tas met inbrekersgereedschap!!

Geplaatst

Het meest leuke wat wij gevonden hebben is een etalagepopbeen in een prullenbak.

Midden in een natuurgebied en geen etalage te bekennen.....

Geplaatst

Heel veel prikstokken of ander prik materiaal, Daarbij ook nog de nodige waar welke met het dievengilde te maken hebben. Op diverse plaatsen de vrijende stelletjes (al dan niet gekleed). Het meest opvallende was echter dat we op diverse plaatsen caches gevonden hebben welke we niet aan het lopen waren. Soms zie je een plaats waarbij je denkt daar kan wel eens een cache liggen Dat blijkt dan ook wel eens zo te zijn.

Gr Bosscout

Geplaatst

Vandaag heb ik een fietslampje gevonden, nu nog op zoek naar de bijbehorende fiets!

Verder vooral oude troep, een wildklem, porceleine isolatoren en oude glazen flesje staan inmiddels te pronken in de achtertuin.

Die fiets hebben wij dan gevonden stond in de bosje 2m van de cache niemand meer gezien en we zijn er toch even geweest.

Verder moeten we beter op de kinderen letten met boscaches voordat we dingen moeten gaan uitleggen waar ze nog niet aan toe zijn.

Leuk topic om te zien wat er zoal tegen gekomen wordt. Meer meer meer

Geplaatst (bewerkt)

Een compleet auto-radio-cd-dvd-navigatie systeem...Lag duidelijk te wachten tot de niet eerlijke vinder/jatter hem weer kwam ophalen...Geen zin in politie gedoe..dus maar laten liggen...

Een te water geraakte koe... 112 gebeld en een boer gevonden die de eigenaar van de koe weer vond...

Afgelopen zaterdag onze gesloopte cache GC2Q6CP...

Afgelopen zaterdag een gezellige cacher en een paar uur een spontaan gelegenheidsteam gevormd...

Een verkeerde cache bleek na thuiskomst...Daarvoor wel helemaal naar de voet van de Matterhorn geklommen...

bewerkt door Orangetree-Turtles
Geplaatst
Geen zin in politie gedoe..dus maar laten liggen...
Ik hoop echt dat dit een grap was. Niemand heeft ooit zin in 'politiegedoe'. Goed burgerschap, maar dan alleen als het mezelf uitkomt?

... lag in het ziekenhuis, maar ik heb zo'n hekel aan ziekenhuizen, dus ben maar niet gegaan.

zag gisterenavond in de brandgang iemand aan een poort morrelen, maar bij die buren die ik niet mag, heb het dus maar genegeerd.

autoruit ingeslagen, maar geen aangifte gedaan omdat 'ze' er toch niets aan doen en de verzekering dit toch niet dekt.

zag een vrouw lastig gevallen worden, maar keek de andere kant op en liep door. Voor je het weet heb je een mes tussen je ribben.

kwam langs een meneer gefietst die moeilijk aan het doen was met de lekke band van zijn auto, doorgefietst, had 'ie maar lid moeten zijn van de wegenwacht.

Geplaatst

Een flinke zak weed, vrijwel aan het begin van het pad, duidelijk snel weggemoffeld. Was een mooie duit waard ^^

Politie gebeld (algemeen nummer), nee, dat moet je melden bij gemeentereiniging, Gemeente: nee, daar moet eerst aangifte van gedaan worden, dus weer politie gebeld, ok, we hebben het genoteerd, maar de gemeente moet het weghalen,,,,, :wistling:

De zak heeft er nog twee dagen gelegen (ik loop er ook geregeld met de hond en wilde het een beetje in de gaten houden) .....

Veel enger, gevonden door een onrustige hond:

Onder een mooie grote overhangende tak van een grove den twee rozen, een paar kinderoorbelletjes en een gedicht.... :cry:

een vrije versie van De Zwaan van Toon Hermans

De politie stond er met 10 minuten.

Geplaatst

Ik bedacht me vanmiddag dat ik wel een keer een bijzondere vondst heb gedaan, hoewel dat strikt genomen niet tijdens het geocachen was. We waren in het Veerse bos een gps-speurtocht aan het uitzetten, toen wij langs het bospad een foudraal zagen liggen met daarin een jachtgeweer. Niemand in de buurt. Terwijl wij een beetje stonden te bedenken wat we hier mee moesten, kwam de eigenaar van het wapentuig aanlopen. Die probeerde ons een beetje te overbluffen door te zeggen dat hij van de politie was en het ding mee zou nemen. En weg was hij. Ik ben nog achter hem aangelopen om zijn kenteken te noteren. Daar was meneer niet blij mee, dus ik zei dat ik nog een waypoint moest opslaan op de parkeerplaats.

Omdat wij vonden dat een speurtocht voor kinderen in een bos leuker zou worden zonder een slordige stroper, hebben we maar even de politie opgebeld. De reactie van de hermandad: "Oh, is het weer zover, we zullen even bij meneer langsgaan."

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...