JQ en LQ Geplaatst 2 december 2012 Geplaatst 2 december 2012 Hallo hallo Het is de tijd voor cadeautjes. Heb hier het boek van Ina Ensser liggen. Als nieuw. 1 keer gelezen. Iemand belangstelling?
antarctica Geplaatst 2 december 2012 Geplaatst 2 december 2012 Leuk idee om het boek door te geven. Je zou er een TB van kunnen maken of een soort doorgeefboek. Antarctica
Team Professor X Geplaatst 2 december 2012 Geplaatst 2 december 2012 En DE site voor trackable boeken is: http://www.bookcrossing.com/ Ooit het boekje gelezen, maar ja, dan moet je er ook nog heen
Birdie.NL Geplaatst 2 december 2012 Geplaatst 2 december 2012 Je kunt ook deelnemen aan de Kerst Surprise Cache en het als extra cadeau in de cache leggen.
roewin Geplaatst 2 december 2012 Geplaatst 2 december 2012 Mocht iemand het als e-book willen... Stuur even een pb met je adres.
wolojoli Geplaatst 2 december 2012 Geplaatst 2 december 2012 (bewerkt) Niet echt slim om illegale e-books hier aan te bieden. Zover ik weet is er geen offiele e-book versie van d3zusjes. 2 december 2012 bewerkt door wolojoli
roewin Geplaatst 3 december 2012 Geplaatst 3 december 2012 Niet echt slim om illegale e-books hier aan te bieden. Zover ik weet is er geen offiele e-book versie van d3zusjes. Ik had geen idee dat ik een illegale versie van dit boek had. Het is mij ooit toegestuurd als zijnde een legaal e-book. Maar bij deze is dus het bovenstaande aanbod ingetriokken. 1
MacDD Geplaatst 3 december 2012 Geplaatst 3 december 2012 Niet echt slim om illegale e-books hier aan te bieden. Zover ik weet is er geen offiele e-book versie van d3zusjes. Als het officieel niet bestaat is het dus een ingescande versie. Ik weet niet of dat illegaal is. 1
TuuronTour Geplaatst 3 december 2012 Geplaatst 3 december 2012 Het voor eigen gebruik scannen is niet illegaal, het op grote schaal doorgeven wel. 1
JQ en LQ Geplaatst 3 december 2012 Auteur Geplaatst 3 december 2012 Boek heeft een goeie bestemming gekregen!
Aanbevolen berichten