Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ik sluit zo het kantoor, mooi geweest voor dit jaar. Hoop dat ik mijn huis kan vinden, er hangt zware mist en ik heb mijn GPS niet bij me. Wel een cadeautje met een O, kikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 50% goed! Dat is perfect zo aan het einde van het jaar Doe je voorzichtig onderweg Od? Veilig in het café aan komen, hoor! Hier staat de koffie klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ik heb zojuist een SMS gepleegd met de KM, de crisis hakt er aardig in, dus moeten de cadeaus na de kerst weer worden ingeleverd voor volgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Beregoed idee 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Wie of wat is KM? Komt dat woord in jouw mistery puzzeltje voor fam? Ik mag dus alleen naar mijn zojuist ontvangen Kerststol kijken begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ik zal eerdaags mijn adres openbaar maken zodat ze naar mij toegestuurd kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Fam: Weet je wat eenvoudiger werkt? Plaats een cache in je voortuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Jongens hier zijn nog wat eieren. Xiao long en ik gaan nu naar de manege. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 (bewerkt) We worden gevolgd door de drie wijzen, ik denk persoonlijk: V, A en meneer T. 21 december 2012 bewerkt door thex 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Thex: Help eens? Wie zijn V, A (Ant misschien) en T (Thex) misschien...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 (bewerkt) Nope, dat zijn geen wijzen 21 december 2012 bewerkt door thex 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 De drie wijzen komen uit het oosten. Dus waarschijnlijk uit Apeldoorn en omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Wees wijzer, wij zijn van ijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Voor mij is Apeldoorn noordwaards. Alleen de kerstman komt daarvandaan. Ben jij de kerstman ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Vanuit het westen gezien is Apeldoorn het oosten. En nee, ik ben niet de kerstman. Ben niet van plan er zo belachelijk bij te gaan lopen. Ik ben de paashaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten