Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 ik pak vast mijn paraplu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Nu moeten we het nog tot in het oneindige aanhoren ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Jullie moeten niet altijd met eten gooien, tenzij je zo hard kunt gooien dat het in Afrika terecht komt. En anders gooi je het maar naar mij, want ik heb ook honger. Zillah is een grapjas. Wat een puzzel! Bijvoorbeeld: het aantal letters van je naam. Od, Odje, Odlaniger, Reggy????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Heb je MAFKEES al geprobeerd Od ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 zoveel slaapt Od toch niet? maar hoe zit het met de achternaam, doopnamen en namen van voorouders? tellen die ook mee? lastig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Tjonge Od. Dat valt nog niet mee zo'n kerstcache. Neem een paar eieren, die doen vast wonderen voor je grijze cellen. Ik begrijp trouwens dat je niet hebt geslapen vannacht? Je zou pas naar bed als de puzzel opgelost was :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Mafkees kan niet, ik zie dat er carotte moet worden getrokken. Dus is het waarschijnlijk mijn artiestennaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Bobby? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Od ik zal je helpen: heb je Papa, paps, daddy, opa, opie, opa oddie al geprobeerd? Jie: Gooi nog eens een keertje met die eieren? Ik lust er óók wel een stuk of wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Wat nou Jak ??? Muziek made by hand, die hoor je zo vaak niet meer. Effies het hondje uitlaten, en misschien komen we B wel tegen Doe je wel een schone onderbroek aan, anders sloopt het modje je eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ja hoor Thex/ Dat kom in orde! De kerst komt er aan, dus tijd voor de halfjaarlijkse wasbeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Od ik zal je helpen: heb je Papa, paps, daddy, opa, opie, opa oddie al geprobeerd? Jie: Gooi nog eens een keertje met die eieren? Ik lust er óók wel een stuk of wat Worteltrekken, Kikker. Dus 4 of 9. Ik hou het op Odlaniger. Jammer dat ik geen cache mag verstoppen voor B. Dan wist ik wel een bruikbaar cadeautje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Een tokje met geurvreter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Ja hoor Thex/ Dat kom in orde! De kerst komt er aan, dus tijd voor de halfjaarlijkse wasbeurt Hoho, je bent vorig jaar ook al in bad geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Laat mij raden: een cadeautje met een O? Een fles Oildanger? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten