de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 De ballotagecommissie heeft bepaald dat ik een normale poster ben. Pfff. Dat had dus zomaar een abnormale kunnen zijn. Ja dát kan. Of misschien nog erger: miniaak kaal. Maar in het café proberen we allemaal ons best te doen om niet miniakaal te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Nog 5 minuten mensen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Gelukkig is dit een nul punten zone. Niet omdat de cafe bezoekers aan de puntjes hangen, maar anderen denken dat. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Jij zegt het Thex... ik heb van de gebruikers 121 waarderingspunten gehad. Maar er staan ook 2 waarschuwingspunten van de mods op mijn conto, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 En dan, vergaat de wereld, oei. Had ik nou net niet gepland. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Die sigaar van TP is niet eens zo'n slecht idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ach Twin, ik heb er slechts 1, maar die telt dubbel en heeft 2 accounts het leven gekost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Zouden die ooit verjaren trouwens? Is nog uit de tijd, dat er hier veel te veel overijverige mods waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ik tracteer op nog een rondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 En dan, vergaat de wereld, oei. Had ik nou net niet gepland. Sh#t dat was ik helemaal vergeten. Effe snel een stuk of 40 sigaren in m;n mond steken....ben zo terug... zou toch zonde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Lekker Kikker, voor mij een duveltje. Wat ik interessant vind is dat ik mijzelf niet kan liken maar wel kan rapporteren. Dan moet je volgens mij wel heel dronken zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Nope, verjaren niet. Mijne was overigens terecht, Ik beheerde een complexe cache van een ander, en de niet aan .nl gebonden approver gooide hem in de prullenbak zonder mail of uitleg omdat iemand met 1 found startpunt niet kon vinden. Ik heb het pleit nooit gewonnen. De approver kon niet weten dat ik mede eigenaar was en dus alle mail gezien heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 To go out in a cloud of smoke.......Als ik toch ten onder moet....dan maar genietend. Wacht even, ik maak gelijk ook mijn Captain Morgan Private Stock erbij open. Ook zonde om ongeopend de vernieling in te zien gaan.Drinkt er iemand een glaasje mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Yep, geef mij er ook maar 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ik doe ook mee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten