Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ik zal vanavond de cache printen. Inleiding, gedicht, verhaal, wegstreeppuzzel, opgaven en formule. Ik hoop dat ik genoeg papier in de printer heb. Maar de CO kennende, is de carottemanier een bruikbaar alternatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 De CO kennende.....??? Ik ben nu toch wel verschrikkelijk nieuwsgierig wie The Cacheman aan jou gekoppeld heeft Od Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Aan thex natuurlijk. Ben gek op penen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Senks Thex. Nu is het duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Reken daar maar niet op dat het op de carotte manier te doen is Od!!! En ik ben zo blij Kikker dat jij de post zo leuk vindt!! Daar word ik echt gelukkig van!! :-) Dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Yep! Ik ben dol op aandacht en hier is zoveel liefde en aandacht aan besteed Carotte gaat pas lukken als Od eerst een kist met winterpenen opgekaand heeft. Dus oplossen gaat veel snellerder. Bovendien Od en Thex hadden elkáár toch getrokken? Dus jij kan rustig achter over leunen Zil. Niets aan het handje. Btw: Bén jij een beetje tevreden over de cache van The Cacheman? Ik neem nog een mini pizzaatje. Ze zijn goed gelukt Zillah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ik glij hier letterlijk uit over de emmers kwijl die dagelijks word uitgestrooid in het café. Kunnen we nu weer overgaan op de dagelijkse dingen, zoals lamballen en zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 (bewerkt) Ik glij hier letterlijk uit over de emmers kwijl die dagelijks word uitgestrooid in het café. Kunnen we nu weer overgaan op de dagelijkse dingen, zoals lamballen en zuipen. Pardon? Het dweilapparaat staat gewoon in de bezemkast hoor fam. En elke man wordt gewoon geacht dat te kunnen anno 2012... 20 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Nope...Ik doe niet aan emancipatie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Gelukkig is het bijna anno 2013, kunnen we het kwijlapparaat weer laten staan waar die staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Ik heb vandaag een pelpinda kanon aangeschaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Zit die in mijn kerstpakket ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Voor de eerste de beste die klef doet, krijgt de volle lading Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Een pel pinda kanon? Wat is dat nu weer? Heb je héél toevallig een fotootje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten