Pa en Ma Beer Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 is er nog ergens een borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Goedemorgen, Koffie en thee zijn gezet. Die borrel zal moeten wachten tot later vandaag Beer Ik heb weer eens alles uit de kast getrokken wat op ontbijtspul leek, dus zoek eruit wat je hebben wilt. De eieren die de kippen hebben gelegd heb ik gebakken met lekker veel spek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 wat mij te wachten staat met Kerst. Een koud reisje naar Berst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Valt best mee, gewooneen muts opzetten 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 wat mij te wachten staat met Kerst. Een koud reisje naar Berst Berst?! Waar mag ik dat vinden. Best of is het duizend werst ver weg in Rusland. Glibberen kan nu al in Friesland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Goedemorgen allemaal, Dankjewel voor het ontbijt Tov. Dat ziet er goed uit Wat lees ik? Terwijl ik nog aan het bij trekken ben van 12-12-12 is iedereen al volop bezig met de voorbereidingen van de Kerstcache? Leuk! Enne Thex: niet zeuren over kouwe oortjes hoor! Helmine heeft toch een muts voor je gemaakt? FIjne dag maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Heerlijk ontbijtje Tov! Dankjewel! Od, ik kom jou snel een keer bewonderen hoor, MET kikkermuts! Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Goedemorgen Zil, Ja! Die kikkermuts kan jij helemaal goed zien Maak je nog een foto voor de (stam)gasten? Ik ben nog steeds aan het bijtrekken van 12-12-12. Zijn de kikkers nu echt allemaal gevangen? Ik zie er géén één meer door het café springen! Er is koffie, maar we zullen het vanmorgen zónder groningse koek moeten doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Natuurlijk maak ik een foto! Zal eens zien of ik Od dit weekend nog kan bezoeken :-) Od, zondag samen voetbal kijken En pak maar goed je rust Kikker! Je hebt het zo druk gehad! Zowel nagenieten als bijtanken lieverd! Lekker, ik lust ook nog wel een kopje koffie. Wil iemand er een stukje kerststol bij? Dat kan natuurlijk niet tegen de Groningse koek op,maar het is in ieder geval iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Lekker, ik lust ook nog wel een kopje koffie. Wil iemand er een stukje kerststol bij? Dat kan natuurlijk niet tegen de Groningse koek op,maar het is in ieder geval iets. Koffie en koek gaat er altijd wel in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Zil: Kerststol is prima! Lekker dik met roomboter een grote mok met warme chocolademelk en we hebben weer gegeten. Lekker hoor!(Stam)gasten: Er is kerststol aanwezig (en nog een klein beetje boerenkool). Ik ben wel benieuwd naar alle Kerstcaches dit jaar hoor! Ik ga voor een groot succes voor de Cacheman en de elven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Ik heb de kerstcache inmiddels omgevormd tot een T5, maar dan heb ik wel de hulp van Zillah nodig. Ik klim liever niet in kerstbomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Dus dan wil je dat ik mijn eigen cache verstop? Kan het toch niet laten om te raden wie mij heeft ;-) En die warme chocomel smaakte er heerlijk bij Kikker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Dus dan wil je dat ik mijn eigen cache verstop? Kan het toch niet laten om te raden wie mij heeft ;-) En die warme chocomel smaakte er heerlijk bij Kikker! Je zult je eigen cache wel moeten verstoppen, want anders zoek ik voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 die zin klopte idd niet, de cache die voor mij gemaakt wordt bedoel ik natuurlijk. maar dat snapte je vast al wel:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten