Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Maar dit moet dan ook voorlopig de laatste koude nacht worden. Dan pakken ze natuurlijk even goed uit. Weet iemand of je nou vannacht die meteoriten kunt zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Op het menu staat voor vandaag, Berenhap, gevogelte en nog wat restjes van het feestje van gister... Weet iemand of je nou vannacht die meteoriten kunt zien? Hmmm.. even kijken. http://www.youtube.com/watch?v=PJIohR8n90E 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 O wauw te gek! Daar blijven we voor op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Nou ja, Twin Peaks volgt dit cafe. Nu breekt mijn klomp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Oei...een setje nieuwe klompen voor Thex. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Ik zie geen Twin Peaks Wel nog steeds facebookers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 rechtsbovenin, soort stempeltje, erop drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 De Cacheman heeft mij bevolen om dit jaar een lastige cache te plaatsen, Enige aanpassingen zijn dus nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 De mijne is een raadsel, maar ik heb een cunning plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 De mijne is al zichtbaar, hoewel het maar 0,7 cm bij 4 cm is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Als ik het verlanglijstje moet volgen wordt het een XXXlarge cache.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Nou ja, Twin Peaks volgt dit cafe. Nu breekt mijn klomp. mmm, ik log net 10 min. geleden in. "Volgen".?? ..ik weet van niks... krijg ook nooit berichtjes ofzo, dus begrijp die functie niet zo. Voor alle zekerheid toch maar "ontvolgen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Dat klinkt vertrouwder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Op het menu staat voor vandaag, Berenhap, gevogelte en nog wat restjes van het feestje van gister... Doe mij maar kip gevuld met ijsbeer. Daar is het echt weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 De mijne is al zichtbaar, hoewel het maar 0,7 cm bij 4 cm is.... Koud hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten