thex Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Waarschijnlijk! Maar twee mannen (een kikker en een kikkervis) kijken zeer bedenkelijk nu! Er mist een seriële poort, en de hebben ze nodig zeggen ze... USB naar seriele poort converter aanschaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 (bewerkt) Waarschijnlijk! Maar twee mannen (een kikker en een kikkervis) kijken zeer bedenkelijk nu! Er mist een seriële poort, en de hebben ze nodig zeggen ze... USB naar seriele poort converter aanschaffen. Goede morgen allemaal, Ha lekker een ontbijtje met vers vliegensap? Pilletjes die ik moet slikken, smaken nu gelijk naar smarties. Dankjewel Thex: Senks voor de tip van de USB! We gaan er vanmiddag direct achter aan. (op dit moment zijn de winkels nog gesloten) Maar het is nu gisteravond niet gelukt om te doen, wat we wilden doen Ben je de hele dag telefonisch bereikbaar voor oplossingen van moeilijke vragen? Fijne dag maken. Misschien ben ik vandaag minder aanwezig in het cafe, mar ik denk aan jullie! Tot later. Gisteravond kreeg ik nog een spontaan telefoontje van Team Ienniemieni. Woensdag 12-12-12 mag ik van 8.30 uur op dit team rekenen! 10 december 2012 bewerkt door de kikkers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 (bewerkt) Hé hé, de update van het forum lijkt zijn beslag te hebben gehad. Jammer dat er geen aankondiging is geweest, maar laten we hopen dat er nog een kleine uitleg volgt van wat is gebeurd - en misschien wel meer kan. Visueel ziet het er in ieder geval wat strakker uit. 12-12-12 heb ik in ieder geval in de pocket door een locale cache te doen. 12 december 2012 bewerkt door Birdie.NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 (bewerkt) Heeft even geduurd, maar het mag er zijn Code:THEX1256 14 december 2012 bewerkt door de-fam 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Kwaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Ziet er mooi uit! A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Wie kan me uitleggen wat de waarschuwingsstatus onder mijn avatar is? A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Wouw ik heb 2 waarshuwingspunten van team-jemar uit 2008. Das al 4 jaar oud. Bijna rijp zal ik maar zegge Hoeveel heb jij er ant. Als ik iemand goed begrepen heb kun je tot 10 punten gaan (is mijn conclusie). Vrouwe Helmine, en de Piggy's hebben samengebald om mijn karma puntjes van 52 terug te brengen tot 32. Bezin me op wraak nu ik alleen maar kan liken. 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Thex, waar zie jij die punten? Ik zie alleen een waarschuwingsstatus onder mijn avatar. En ik heb geen idee wat het is en waarom. A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Erop klikken wil helpen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 We kunnen ze een paar waarschuwingen geven, tot 80% 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Doen !, Is leuk als ze weer thuis zijn van 12-12-12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Hij doet het weer. Ik kreeg al allemaal afkik verschijnselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Kan de-fam me ff flink liken hier en daar ? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 12 december 2012 Share Geplaatst 12 december 2012 Een Like bij iedere post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten